اسکای، چیس25 ساله، با تماشای وبلاگ ها و طرح های کمدی در یوتیوب بزرگ شد. او فقط خودش را سرگرم نمی کرد. او در حال یادگیری مهارت های حرفه ای برای اداره آژانس بازاریابی خود در لس آنجلس و تدریس ک، های رسانه های اجتماعی بود. سپتامبر گذشته، او یک دوره آموزشی در TikTok را آغاز کرد و مکمل آنچه تنها پیشنهاد او بود، یک ک، در مورد اینستاگرام بود. او گفت که این ک، شروع شده است زیرا TikTok و مانع پایینی آن برای ورود، افرادی را که توسط یوتیوب مرعوب شده بودند فریب داده است.
او گفت: «در یوتیوب، تولید محتوا کاملاً متفاوت است. «این واقعاً به کیفیت ویدیوی شما بستگی دارد. شما باید یک دوربین خوب داشته باشید. در TikTok، فقط باید از تلفن خود استفاده کنید.”
ک، دو ساعته آقای چیس، که طبق پلتفرمها، بیش از 22000 دانشآموز در سراسر S،share و Udemy دارد، از «پسزمینه یوتیوب» او وام گرفته است، اما قرار است «برای نسل قدیمیتر کمی در دسترستر باشد». او گفت.
آلیسیا همیلتون مورالس، معاون ارشد محتوا، جامعه و برند در S،share گفت که ک،هایی مانند ک، آقای چیس، ،بوکارهای علاقهمند به بازاریابی در TikTok و جوان، را که بر تولید محتوا متمرکز هستند، جذب کرده است.
او گفت: «اگرچه یوتیوب بسیار مسلط و بسیار موفق است، TikTok تمایل به درک چگونگی ایجاد و بهینهسازی ویدیو را در بازاری بسیار گستردهتر افزایش داده است.
آنگلی اشمیت25 ساله، در ابتدای همه گیری در ک، آقای چیس شرکت کرد تا یاد بگیرد چگونه رویاپردازی کند، سپس ویدیوهای TikTok بسازد. کار او در گردشگری خشک شده بود، بنابراین او سفر خود را متوقف کرد و زندگی تمام وقت خود را در رو،تر، مینینه آغاز کرد و به دنبال تغییر شغل به بازاریابی رسانه های اجتماعی بود.
بخشی از آن فهمیدن این بود: حالا چگونه می توانم پول دربیاورم؟ خانم اشمیت گفت. پاسخ او در TikTok آمد. من داشتم همه این افراد را میدیدم که ویدیو میسازند و میگفتم، «من خودم میتوانم آن را بسازم».
منبع: https://www.nytimes.com/2022/12/21/technology/tiktok-influencer-cl،es.html