«کریسمس خراب شد» بعد از اینکه موریسون ها تحویل جشن را از دست دادند
انتشار: دی 10، 1403
بروزرسانی: 23 خرداد 1404

«کریسمس خراب شد» بعد از اینکه موریسون ها تحویل جشن را از دست دادند


کیت از شام ا،تر کیت در بشقاب که شامل پیاز ترشی، تکه های ژامبون و سبزیجات له شده است.کیت از ا،تر

برخی از مشتریان موریسون پس از نرسیدن به موقع سفارش های آنلاینشان، شام سنتی کریسمس را از دست دادند و آنها را مجبور ،د تا به کمدهای خود حمله کنند تا یک جشن جشن را با هم بسازند.

مشتریان به بی بی سی گفتند «کریسمس ،اب شد» زیرا مجبور بودند به غذاهای موقتی از وافل سیب زمینی گرفته تا پیاز ترشی بسنده کنند.

موریسونز را مقصر دانستمسائل سیستمیبرای اختلالی که مشتریان از 23 دسامبر در فروشگاه و آنلاین با آن مواجه شدند.

در آن زمان عذرخواهی کرد و تخفیف های اضافی را اعمال کرد و گفت که بسیاری از سفارشات را تا شب کریسمس انجام داده است.

این سوپرمارکت گفت که هنوز در حال بررسی علت این موضوع است، اما به بی بی سی گفت: "این چیزی نیست که ما در مورد آن اظهار نظر کنیم".

کیت، یکی از مشتریان موریسون در ا،تر، که آگورافوبیا دارد و رانندگی نمی کند، گفت: «کل کریسمس ما ،اب شد.

پس از اینکه سوپرمارکت نتوانست ،ید او را در شب کریسمس تحویل دهد، او موریسون را یک "،ده بزرگ" خواند.

او گفت: "آنها سفارش من را بدون اطلاع من کنسل ،د، بنابراین تا زم، که محل تحویل آمد و رفت، مغازه ها بسته بودند."

"دختر و پسرم برای روز کریسمس و روز با،ینگ می آمدند - هر دو معلول هستند بنابراین نمی توانند به مغازه ها بروند."

او می گوید که آنها باید با ژامبون، پیاز ترشی و «چند غلیظی که دخترم باقی مانده بود، با کلم بروکلی و گل کلم یخ زده له کرده بودند» بسنده می ،د.

او گفت: «ما اساساً هم در کریسمس و هم در روز با،، حباب و جیرجیر داشتیم.

آرم Getty Images Morrisons، تصویر ذرت زرد در پس زمینه سفید.گتی ایماژ

دختر کیت که از ویلچر استفاده می کند، گفت که به خانواده گفته شده بود که سفارش دو دقیقه قبل از بسته شدن مغازه ها در شب کریسمس لغو شده است.

او گفت که از خدمات مشتریان موریسون "واقعاً ناامید و ناامید" است.

او گفت: "شام کریسمس چیزی است که ما واقعا مشتاقانه منتظر آن هستیم."

«اگر روز قبل مشکل داشتند و ارتباط برقرار می ،د، مردم می توانستند به فروشگاه های دیگر بروند.

"احتمالاً کریسمس آینده به جای دیگری خواهیم رفت."

سوپرمارکت به او 10 پوند به ،وان امتیاز وفاداری پیشنهاد داده است، اما او هنوز نپذیرفته است - و همچنان منتظر استرداد است.

وافل سیب زمینی

جان در ادینبورگ نیز مجبور شد برای ناهار کریسمس با شریک زندگی و دوستش به فریزر خود مراجعه کند.

او گفت که سفارش او ابتدا از 23 تا 24 دسامبر به تعویق افتاد، قبل از اینکه خیلی دیر متوجه شد که اصلاً ارسال نخواهد شد.

او گفت: «با آنها تماس گرفتم اما همه خطوط بسته بود.

بنابراین ناهار کریسمس مرغ، وافل سیب زمینی، مقداری تره فرنگی که قبلاً در آن خورده بودم و سس بود.

حداقل شرکت خوب بود.

او گفت که علیرغم نرسیدن غذای او، هنوز 150 پوند از سوی موریسونز دریافت شده است.

او گفت: "دیروز توافق ،د که پول من را بازپرداخت کنند، اما من همچنان منتظر پول هستم."

آنها یک کوپن سرقفلی 10 پوندی پیشنهاد داده اند، اما من دیگر از آنها استفاده نخواهم کرد."



منبع: https://www.bbc.com/news/articles/cje9p5gpj72o