در تاریخ 11 تا 12 ژوئیه به مدیران ارشد در سانفرانسیسکو بپیوندید تا بشنوید که چگونه رهبران سرمایهگذاریهای هوش مصنوعی را برای موفقیت ادغام و بهینه میکنند.. بیشتر بد،د
در دنیای دیجیتال امروزی، بازاریابان رویکردی چند کاناله برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان در پیش گرفته اند. محبوب ترین کانال در حال حاضر پیامک (سرویس پیام کوتاه) است که معمولاً به ،وان پیام کوتاه شناخته می شود.
چالش ها و مقرراتی وجود دارد که بازاریابان باید هنگام استفاده از کانال های مختلف در نظر داشته باشند. به ،وان مثال، حذف کوکیهای شخص ثالث، بازاریابان را از ردیابی فعالیت وبسایت شرکتشان بازمیدارد و توانایی آنها را برای شخصیسازی ارتباطات آنلاین خود بر اساس علایق خاص مشتری، مختل میکند.
به همین ترتیب، در حالی که پیامک عملاً می تواند تضمین کند که مشتری حداقل پیام را خواهد دید، زیرا بسیار زیاد است نرخ باز 98 درصد، بازاریابان باید قبل از استفاده از این کانال برای بازاریابی برای مشتریان رضایت خود را جمع آوری کنند.
وضعیت فعلی بازاریابی پیامکی
در حالی که نمی توان انکار کرد که چگونه بازاریابی پیامکی برای هدف قرار دادن مشتریان مرتبط است، اما باید به روشی کاملاً سازگار انجام شود. مهمتر از آن، اس ام اس باید عاقلانه و عاقلانه استفاده شود تا مشتری بتواند ارزشی را که انتظار دارد و با سرعتی که می خواهد دریافت کند. در غیر این صورت اشتراک خود را لغو خواهند کرد.
متأسفانه، امروزه بسیاری از بازاریابان بدون رضایت به مشتریان پیامک میفرستند، که طبق قانون حمایت از مصرفکننده تلفنی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) غیرقانونی است. همانطور که قانون بیان می کند، همه شرکت ها، صرف نظر از صنعت، باید قبل از ارسال پیام های متنی بازاریابی، از مشتری، که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند، رضایت نامه کتبی دریافت کنند. اگر در نقض TCPA، ممکن است جریمه هایی بین 500 تا 1500 دلار برای هر پیام متنی اعمال شود.
به ،وان مثال، در پرونده 2013 شرکت مشاوره کلینیک از طریق ارسال میلیونها پیامک در ماه برای مصرفکنندگان حاوی پیامهای تبلیغاتی ناخواسته به دلیل نقض TCPA در شرکت Ferencz vs. International Clinic Consultants LLC، مجرم شناخته شد. International Clinic Consultants LLC هرگز رضایت نامه کتبی را جمع آوری نکرد یا این گزینه را برای انصراف از دریافت پیام های متنی ارائه نکرد، بنابراین شرکت 3.5 میلیون دلار جریمه شد.
برای اجتناب از این خطر و مطابقت کامل با TCPA، شرکتها باید به مشتری بفهمانند که ارتباطات بازاریابی پیامکی مکرر و خودکار را دریافت خواهند کرد و توضیح دهند که چگونه قصد دارند از ترجیحات مشتری در پیامها یا کمپینهای آینده استفاده کنند. جمعآوری دادههای رضایت و اولویت از طریق یک برنامه قوی دادههای شخص صفر میتواند به این مشکلات کمک کند.
افزایش کمپین های پیامکی با استفاده از داده های شخص صفر
سازمانها همیشه خواستار دادههایی بودهاند که بینشهایی را در مورد مشتریانشان ارائه کند، و هیچ مک، بهتر از خود مشتریان برای دریافت بینش مشتری وجود ندارد. برای انجام این کار، یک شرکت باید اعتماد مشتریان را جلب کند. این کار با جمعآوری رضایت آنها شروع میشود و در طول زمان با جمعآوری اولویتهای آنها، مانند نوع محصولات یا خدماتی که به آنها علاقهمند هستند، ادامه مییابد. سپس شرکت باید با ارائه محتوای مرتبط به این اولویتها احترام بگذارد.
چه ارسال یک پیام شخصی از طریق هر یک از کانالها (به ،وان مثال ایمیل، پیامک، وبسایت) که شامل پیوندی به یک نظرسنجی است، یا صرفاً درخواست از مشتری برای ارائه بازخورد در مورد یک محصول یا خدمات خاص، این نوع از طرف صفر است. استراتژیهای داده بازاریابان را قادر میسازد تا پیامهای خود را برای هر مشتری بهتر تنظیم کنند. این منجر به اعتماد بیشتر و روابط طول، تر می شود.
اگر هدف سازمان این باشد که از مشتریان مش، خود بپرسد که به چه خدماتی علاقه مند هستند یا در مورد یک سرویس خاص چه احساسی دارند، یک پیام کوتاه به احتمال زیاد آن پاسخ را سریعتر از بازاریابی رسانه های اجتماعی یا ایمیل ایجاد می کند. با این حال، آنها باید با احتیاط از این کانال استفاده کنند تا استقبال آنها از بین نرود.
برنامه ریزی برای موفقیت بازاریابی در سال 2023
برای کمپینهای بازاریابی مؤثر در طول سال 2023، جذب مشتریان با پیامک برای جمعآوری دادههای گروه صفر راهی برای دریافت شخصیترین اطلاعات است. با این حال، برای به حدا،ر رساندن رضایت و ترجیحات مشتری، بازاریابی پیامکی باید به گونه ای انجام شود که دقیقاً آنچه را که مشتری می خواهد ارائه دهد.
پیامک کانالی است که ،ده فروشان باید به درستی از آن استفاده کنند. در غیر این صورت، می تواند عواقب جدی برای کل ،ب و کار داشته باشد. سازمانها باید از استراتژیهای دادههای غیرحضوری مانند نظرسنجی و بازخورد عمومی استفاده کنند تا پیامهای متنی را محاورهای کنند و از حفظ مشتری بهتر اطمینان حاصل کنند.
با استفاده از استراتژیهای بازاریابی دادههای طرف صفر برای پیامک، مطمئناً شما و ،بوکارتان یک قدم جلوتر از رقابت در سال 2023 خواهید بود.
اسکات فری بنیانگذار اکنون امکان پذیر است.
DataDecisionMakers
به انجمن VentureBeat خوش آمدید!
DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.
اگر میخواهید درباره ایدههای پیشرفته و اطلاعات بهروز، بهترین شیوهها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.
شما حتی ممکن است در نظر داشته باشید که مقاله ای از خودتان ارائه دهید!
از DataDecisionMakers بیشتر بخو،د
منبع: https://venturebeat.com/enterprise-،ytics/،w-zero-party-data-can-،mize-texting-campaign-results/