دسته‌ها
اخبار

هوش مصنوعی شروع به نوشتن آزمون‌های شخصی بدنام BuzzFeed می‌کند


جمعیتی از مردم در مقابل تابلوی BuzzFeed Inc کف می زنند و تشویق می کنند.

BuzzFeed در دسامبر 2021 عمومی شد، اگرچه مانند بسیاری از شرکت های فناوری و رسانه ای که انجام داد ا،اج فقط یک سال بعد مدیر عامل Jonah Peretti، مرکز، در مورد نیاز به کاهش هزینه ها و تغییر به سمت “روندهای بلندمدت” مانند هوش مصنوعی صحبت کرده است.
ع،: بنت راگلین (گتی ایماژ)

BuzzFeed در حال حاضر در حال پ، اسلحه است و سعی می کند به مسابقه آینده خود پاسخ دهد: آیا هوش مصنوعی شغل شما را بعدی خواهد برد؟

این مجله ی وال استریت در ابتدا بر اساس یک یادداشت داخلی در روز پنج شنبه گزارش شد که BuzzFeed، سایتی که به خاطر رها ، ایده “listles” در اصطلاح آنلاین رایج شناخته شده است، اکنون در حال برنامه ریزی برای استفاده از هوش مصنوعی برای تولید آزمون دیجیتال بدنام خود است.es

BuzzFeed یک یادداشت به Gizmodo ارائه کرد مدیر عامل شرکت جونا پرتی اخیرا برای کارمندان فرستاده است. مدیر عامل شرکت نوشت که می‌خواهد یک سیستم هوش مصنوعی نقش مهمی در بخش تحریریه و ،ب‌وکار شرکت داشته باشد، اما قبلاً قصد داشت از یک مدل هوش مصنوعی برای آزمون‌های BuzzFeed خود استفاده کند. Peretti گفت که هوش مصنوعی می تواند سوالات را بر اساس یک موضوع مسابقه بنویسد و سپس یک نوشتن منحصر به فرد برای هر کاربر ایجاد کند.

یکی از نمونه‌هایی از مسابقه‌ای که Peretti در یادداشت خود استفاده کرد، ،وان داشت: «این مسابقه در کمتر از 30 ث،ه یک RomCom درباره شما می‌نویسد». این تصویر شامل سوالاتی بود که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده بود، مانند «برای رامکام خود یک استناد انتخاب کنید» یا «به ما بگویید یک نقص دوست‌داشتنی دارید».

تصویری از مسابقه Buzzfeed درباره نوشتن رامکام در مورد شما در 30 ث،ه.

این مثالی است که مدیر عامل Buzzfeed Jonah Peretti برای توصیف سازنده آزمون جدید مبتنی بر هوش مصنوعی سایت استفاده کرد.
تصویر: BuzzFeed

G/O Media ممکن است کمیسیون دریافت کند

پرتی در یادداشت خود نوشت: «ما شاهد پیشرفت‌های موجود در هوش مصنوعی هستیم که عصر جدیدی از خلاقیت را باز می‌کند که به انسان‌ها این امکان را می‌دهد تا خلاقیت را به روش‌های جدید با فرصت‌ها و برنامه‌های بی‌پایان برای همیشه مهار کنند. هوش مصنوعی می‌تواند هم برای سازندگان محتوا و هم برای مخاطبان مفید باشد، ایده‌های جدید را الهام بخشد و مخاطبان را به ایجاد مش، محتوای شخصی‌شده دعوت کند.»

یکی از سخنگویان BuzzFeed به ما گفت که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در اوایل فوریه منتشر خواهد شد، اگرچه آنها نگفتند چه مقدار از این محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی جایگزین آزمون‌های ساخت بشر موجود خواهد شد. یکی از سخنگویان شرکت به WSJ گفت که BuzzFeed همچنان بر روی محتوای تولید شده توسط انسان برای جنبه های رو،مه نگاری خود تمرکز خواهد کرد.

اما حرکت به سمت هوش مصنوعی انگیزه اقتصادی نیز پشت آن است. پرتی همچنین اشاره کرد که باید به دنبال «هر پنی درآمد» باشد و شرکتش را «مثل یک استارت‌آپ ناب و ناقص» اداره کند. BuzzFeed در سال 2021 از طریق یک شرکت ،ید با هدف ویژه پس از ،ید HuffPost و مجتمع سرگرمی، عمومی شد. مانند بسیاری از شرکت های رسانه ای، BuzzFeed 12 درصد از نیروی کار خود را ا،اج کرد اوا، سال گذشته در میان صحبت از بدتر شدن چشم انداز اقتصادی.

علاوه بر این، مدیر عامل از استفاده از سازندگان یا تأثیرگذاران شخص ثالث برای ایجاد برند در BuzzFeed و سایر ویژگی‌های آن خوش‌بین بود. به نظر می رسد که این به رابطه ای نزدیک است که سازندگان محتوا در سایت های رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب یا تیک تاک دارند، اگرچه Peretti هیچ جزئیاتی از نحوه عملکرد این رابطه به اشتراک نمی گذارد. این حرکت به سمت هوش مصنوعی تنها چند سال پس از معامله بزرگ BuzzFeed انجام شد پرداخت برای آزمون ها و لیست های ایجاد شده توسط طرفداران.

به گفته وال استریت ژورنال، در این ا،یستم فرضی، انسان ها چارچوبی را برای مسابقه ایجاد می کنند و شاید برخی از پاسخ های هوش مصنوعی را ویرایش می کنند، اما سیستم کامپیوتری همه چیز را مدیریت می کند. بر اساس این یادداشت مشخص نیست که کدام شرکت مسئول سیستم هوش مصنوعی جدید آن بوده است. با این حال، این پیشنهاد محتمل است الهام گرفته از ChatGPT. و BuzzFeed تنها شرکتی نیست که به پتانسیل هوش مصنوعی چشم دوخته است. روز دوشنبه، مایکروسافت وارد یک گسترش یافته است مشارکت چند میلیارد دلاری با OpenAI، سازندگان DALL-E 2 و ChatGPT.

خبر در پاشنه می آید گزارش دیگری از مجله به نقل از منابع ناشناس که متا نزدیک به 10 میلیون دلار به Buzzfeed پرداخت کرده است برای ایجاد محتوا در فیس بوک و اینستاگرام. این شرکت نیز گزارش شده است وظیفه آموزش سازندگان محتوا برای تولید محتوای ویروسی تر است.

سایت های دیگر هم اکنون در حال آزمایش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند. CNET در این ماه مورد انتقاد قرار گرفته است برای انتشار بی سر و صدا مقالات توضیحی ماه ها توسط هوش مصنوعی نوشته شده است. CNET و شرکت مادرش Red Ventures دارند مقالات نوشته شده با هوش مصنوعی خود را در حالت تعلیق قرار دهند پس از بررسی‌ها به جزئیات چگونگی ویرایش آنها توسط انسان‌های واقعی پرداخته شد مقالات موجود اشتباهات واقعی واقعی. حتی پس از ضربه، CNET هنوز در حال برنامه ریزی است برای انتشار بیشتر محتوای رو،مه نگاری تولید شده توسط هوش مصنوعی.

همان‌قدر که پرتی تمجید می‌کند که چگونه هوش مصنوعی به انسان‌ها اجازه می‌دهد از خلاقیت استفاده کنند، ترس صادقانه از اینکه هوش مصنوعی ممکن است برای این مشاغل بیاید از خلاقان، از هنرمندان گرفته تا نویسندگان. ممکن است نویسندگان آزمون های مستقل با دستمزد پایین در مرحله اول قرار بگیرند، اما شرکت های کاهش هزینه می توانند به راحتی فرصت هایی را برای جایگزینی افرادی که محتوای طول، تر می نویسند، ببینند.


منبع: https://gizmodo.com/ai-buzzfeed-chatgpt-quiz-1850036965