
اولین اسلاید شما بدیهی است که برای یک زمین زمین مهم است. برداشت های اولیه مهم است و داشتن یک مقدمه قوی بسیار کمک می کند. به نظر می رسد که بنیانگذاران اغلب فراموش می کنند که آ،ین اسلاید به همان اندازه مهم است.
یک دلیل ساده برای آن وجود دارد: سرمایه گذاران به راحتی به صدها عرشه اسلاید در ماه نگاه می کنند و به سختی می توان همه آنها را به خاطر آورد. مطمئناً، نامهای استارتآپها اغلب جذاب و کاملاً قابل توضیح هستند (Lyft، DoorDash)، اما به سختی به یاد داشته باشید که Orange به یک شرکت شارژ خودرو اشاره دارد، نه میوه. شرکتها اغلب خلاصهای از ،بوکارهایی که با آنها کار میکنند، ارائه میکنند. در مورد نارنجی، ممکن است، “می د،د، شرکتی که شارژرها را در ساختمان های آپارتم، قرار می دهد.” همه دور میز می گویند: “آآآآآآآه، بله” و گفتگو ادامه می یابد.
به ،وان یک بنیانگذار، شما این فرصت را دارید که بر نحوه خلاصه ، شرکت شما توسط دیگران تأثیر بگذارید. راه انجام این کار این است که پیام خود را در اولین و آ،ین اسلاید تقویت کنید. کوتاه نویسی خوب برای شرکت شما چیست؟ شما هستید باشگاه اصلاح دلار برای لباس زیر? شما هستید تورو برای کاروان ها? شما هستید کتاب های تازه برای مالکیت هواپیما? خوب، همه آنها مختصر مفیدی هستند – اما می تو،د خلاقیت بیشتری نیز داشته باشید!
شما به یک اسلاید بسته نیاز دارید
هنگام اجرای طرح، ابتدا با بهترین چیزهای خود شروع می کنید و از آنجا می روید. اسلایدهای آ، معمولاً جایی هستند که نقاط ضعف را نشان می دهید. اگر اسلاید پای، نداشته باشید، ممکن است در حین صحبت با سرمایه گذاران و پاسخ به سؤالات، بزرگترین نقاط ضعف شما روی صفحه باقی بماند. همانطور که می بینید، این یک راه عالی برای آماده ، پمپ نیست، و در نهایت به مسائل مالی، تیمی، ورود به بازار یا هر چیز دیگری که به انتهای عرشه اضافه کرده اید، دچار سردرگمی می شوید. در عوض، با یک اسلاید پای، خوب، خود را برای موفقیت آماده کنید. به مخاطبان خود یادآوری کنید که چه ،ی هستید و شرکت شما چه خواهد کرد.
در این داستان، ما در حال غواصی در 45+ ت،یبهای عرشه زمینی هستیم که تاکنون انجام شده است، و برخی از اسلایدهای پای، را از کتابخانه نمونههای عرشه زمین جدا میکنیم. نکته برتر: 100% ارزش اشتراک در TC+ را دارد فقط برای دریافت این حذفها و کتابخانه باور ن،ی ما از مشاوره زمین. اما دوباره، من بیشتر آن را نوشتم، و من به شدت مغرضانه هستم. هنوز. اشتراک در. ادامه دادن. این بهترین مشت دلاری است که امسال ،ج می کنید، قول می دهم.
چند نمونه از بستن اسلایدهایی که کار می کنند

اسلاید بسته شدن ،و اعتبار تصویر: داروخانه ،و
،و 200 میلیون دلار جمع آوری کرد تا داروخانه ای بهتر بسازد. انتخاب برای پایان دادن به اسلایدی که به جای سایه انداختن هر مکالمه، الهام بخش است، یک چیز است. اما انتخاب مختصر «داروخانه بهتر» اسلاید را کامل میکند تا آن را به A+ تبدیل کند. ت،یب کامل عرشه زمین را ببینید.
منبع: https://techcrunch.com/2023/04/23/last-impressions-matter/