تمام جلسات درخواستی از اج، امنیت هوشمند را بررسی کنید اینجا.
از آنجایی که سفرهای ،ید عالی مترادف با تجارب فریبنده محصول می شود، جایی برای داده های ،اب محصول در فروش موفق باقی نمی ماند. به همین دلیل، اتخاذ یک رویکرد کوکی برش برای مدیریت داده های محصول دیگر کارساز نخواهد بود. در عوض، شرکت ها باید اطلاعات غنی و تجربیات انحصاری را در اختیار ،یداران قرار دهند تا بر تصمیمات ،ید آنها تأثیر مثبت بگذارند.
اطلاعات محصول با کیفیت پایین گاهی اوقات به صورت داده های متناقض و منسوخ در چندین کانال ظاهر می شود. این می تواند مشتریان را از تکمیل ،ید خود منصرف کند، زیرا ممکن است اطلاعات لازم را در برخی (یا هیچ کدام) از کانال ها پیدا نکنند.
جای تعجب نیست، حداقل 40 درصد از مصرف کنندگان به دلیل محتوای محصول با کیفیت پایین، یک محصول را برگرد،د و 30٪ سبد ،ید را رها می کنند زیرا توضیحات محصول مطابق با استانداردهای آنها نیست. با گزینه های متعدد موجود، از دست دادن مشتریان در برابر برندهای رقیب که داده های قانع کننده، به روز و دقیق محصول را ارائه می دهند و ،یدهای لذت بخشی را تضمین می کنند، آسان است.
داده های ضعیف محصول یک مشکل گسترده است که ،ب و کارها باید قبل از اینکه از کنترل خارج شوند آن را شناسایی کنند. دادههای ناکافی یا ناکافی که به سیستمها وارد میشود میتواند مستقیماً به درآمد، شهرت و وفاداری مشتری به یک شرکت تمام شود.
در نتیجه، ،بوکارها دائماً به دنبال روشهای جایگزین برای رسیدگی به دادههای روزافزون محصول هستند. بسته به نوع و اندازه سازمان، اغلب دارای سیستم های متعددی برای مدیریت داده های محصول، دارایی های دیجیتال، موجودی، حسابداری، اطلاعات سفارش و جزئیات حمل و نقل است. و اینجاست که چالش واقعی نهفته است. سیستم های بسیار زیاد می توانند چندین نسخه متناقض ایجاد کنند و به هرج و مرج بیافزایند.
بنابراین، اطلاعات محصول با مدیریت خوب نه تنها مبنایی برای تجربه ،ید عالی است، بلکه برای بخش هایی مانند فروش، بازاریابی و خدمات مشتری ضروری است. به طور خلاصه، به نفع همه است که اطلاعات محصول صحیح، کامل و ثابت بماند.
در اینجا آمده است که چگونه اصلاح داده های محصول و تبدیل آن به اطلاعات محصول بی عیب و نقص باعث افزایش فروش متقاعد کننده می شود:
ایجاد یک منبع قابل اعتماد واحد از داده های محصول ضروری است
تیمهای متعدد با هم کار میکنند تا تجربههای یکنواخت محصول را برای تبدیلهای موفق و شکل دادن به ،یدهای رضایتبخش زنده کنند. با این حال، حتی زم، که تیمهای مختلف از بهترین برنامههای کاربردی برای انجام کامل وظایف خود استفاده میکنند، سیلوهای داده بهدست میآیند که دادههای متناقض و تکراری را القا میکنند که مشتریان را گیج میکند و باعث میشود نتیجهگیریهای نادرستی بگیرند.
یک منبع واحد و قابل اعتماد از اطلاعات محصول می تواند به به حداقل رساندن این خطاها کمک کند. دادهها را از منابع متعدد در یک مکان مرکزی در دسترس همه تیمها جمعآوری و ذخیره کنید، به گونهای که هر تغییری که در آن ایجاد میشود بهطور خودکار در بخشهای مختلف منتشر میشود، به چندین زبان ترجمه میشود و میتوان آن را به کانالهای متعددی انتقال داد. این میتواند ارتباطات برند را سادهتر کند و پیامهای تنظیمشده را میتوان در چندین نقطه تماس دیجیتال ارسال کرد.
هر محصولی به داده های تمیز، کامل و به روز نیاز دارد
با رشد ،بوکارها، دادههای محصول غیرقابل مدیریت، قدیمی و برای سیستمهای جدید نامن، میشوند. همچنین اغلب به دلیل معرفی نسخههای جدیدتر محصولات، سازگاری ندارد – که اگر در محصول نهایی بهروزرس، نشود، ممکن است بر تصمیمات ،یداران تأثیر منفی بگذارد. به روز رس، اطلاعات مربوطه در یک مکان مرکزی هرگونه سردرگمی در مورد نسخه های مختلف را برطرف می کند. این به یک تجربه محصول صاف، قانع کننده و بدون خطا کمک می کند که فروش را افزایش می دهد و محصول شما را از محصولات رقبا متمایز می کند.
با گوشی های هوشمند مقرون به صرفه و داده های محصولات به راحتی در دسترس، مصرف کنندگان می توانند خود را در مورد محصولات مختلف و مشخصات آنها آموزش دهند و قبل از ،ید محصول، مقایسه کاملی با گزینه های دیگر انجام دهند. بنابراین، ارائه اطلاعات دقیق و بهروز ضروری است – زیرا هیچ چیز بیشتر از دادههای تمیز، جامع و فریبنده محصول بر تصمیمات ،ید مشتریان تأثیر نمیگذارد.
ساده سازی تجارت همه کاناله
بازاریابی و بازرگ، محصول، وظایف دشواری هستند که نیازمند انتشار آ،ین دادههای محصول (توضیحات محصول، جزئیات قیمتگذاری و داراییهای دیجیتال) در کانالهای متعدد هستند تا تأثیر مثبتی بر تصمیمات ،ید مشتریان داشته باشند. بنابراین، برندها باید نیازهای ،یداران را در زمان واقعی با ارائه دادههای دقیق محصول در کانالهای متعدد و با سادهسازی آنها در نقاط تماس مختلف، ساده و مؤثرتر ، بازاریابی و تجارت را برطرف کنند.
سیستمهای پیشرفته مدیریت دادههای امروزی به کاربران اجازه میدهند محتوایی را که باید با هموارسازی فرآیند، از ایجاد محصول گرفته تا سازمان و انتشار، منتشر شود، برنامهریزی کنند. علاوه بر این، انتشار دادهها دستهبندیهای جدید ایجاد شده را در نظر میگیرد که دارای ابرداده، توضیحات و بنرهای سئو من، هستند.
CX که توسط استراتژی های داده یکپارچه هدایت می شود
با کانالهای مختلفی که دادههای محصول را از یک پایگاه داده مرکزی بهروزرس، میکنند تا مشتریان را در مورد آ،ین تغییرات بهروزرس، کنند، اطلاعات با کیفیت بالا مبنایی برای تجربه مشتری میشود که در نهایت به وفاداری مشتری تبدیل میشود. با حصول اطمینان از اینکه داده ها به طور هماهنگ به بازارهای مختلف و پلتفرم های رسانه های اجتماعی که مشتریان وجود دارند صادر می شود، شرکت ها می توانند به سرعت استراتژی های بازاریابی و تجربه مشتری را در زمان واقعی تغییر دهند، تمرکز خود را بر روی موارد خاص افزایش داده یا کاهش دهند، و هر زمان که آنها محصولات یا خطوط محصول جدید را معرفی کنند. نیاز به بنابراین، با وجود دادههای اصلی محصول قابل اعتماد، ،بوکارها میتوانند براساس تقاضای بازار به دادهها دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند.
کاهش زمان عرضه به بازار برای عرضه محصول جدید
در یک محیط پر سرعت، سرعت به بازار برای تقریباً هر ،ب و کاری در هر صنعت، به ویژه ،ده فروشی، تولید و تجارت الکترونیک حیاتی است. کاهش زمان ورود به بازار عاملی حیاتی است که برندها را از رقبای خود جلوتر نگه می دارد و به افزایش حفظ مشتری کمک می کند. علاوه بر این، راه اندازی زودتر یک محصول می تواند به برندها مزیت حرکت اول را بدهد و به آنها کمک کند خود را به ،وان رهبران بازار قرار دهند.
با ایجاد تغییرات در چندین تیم و اطلاع سریع تیم های دیگر در مورد آنها، اطلاعات محصول از طریق اتوماسیون و ساده سازی فرآیندها، کاهش وظایف دستی و افزایش بهره وری غنی می شود. همه اینها برای کمک به سرعت بخشیدن به روند عرضه محصول گرد هم می آیند.
نتیجه
داده های محصول اهمیت جدیدی در بین مشاغل در چندین صنعت پیدا کرده است. طی چند سال گذشته به طور تصاعدی رشد کرده است (بسیاری از اینها را می توان به بیماری همه گیر نسبت داد). رشد پیش بینی شده بازار فروش تجارت الکترونیک ،ده فروشی جه، – 7.4 تریلیون دلار تا سال 2025، یا بیش از 50٪ – گواهی بر اهمیت داده ها است. بنابراین، همانطور که ،ید آنلاین همچنان در حال گسترش است، تلاش های مورد نیاز برای همگام شدن با این تقاضا افزایش می یابد.
در گذشته، ،بوکارها ابزار من،ی برای اطمینان از یکنواختی دادههای خود نداشتند، اما شرکتها اکنون در حال یافتن راههایی برای حل اختلافات دادهها با سادهسازی فرآیندها و حذف سیلوها هستند.
،بوکارها همچنین باید برای توسعه سواد دادهای در سازمان تلاش کنند. طیف گسترده ای از داده های محصول، مانند داده های فنی (رنگ، اندازه، ابعاد و وزن)، داده های استفاده (توضیحات نحوه استفاده از محصول) و داده های بازاریابی و فروش (استفاده از زبان احساسی برای ایجاد ارتباط بین محصول و ،یداران بالقوه) باید دائماً مدیریت شوند. تلاش های جامع و دقیق در مدیریت انواع مختلف داده ها، شانس بازگشت محصول را کاهش می دهد.
در سالهای آتی، برای فروش موفق، برندها باید تمرکز خود را بر شخصیسازی محصولات و کمک به مشتریان برای ،ید بدون زحمت افزایش دهند. آنها همچنین باید همکاری های شرکا را در اولویت قرار دهند، زیرا افزودن محصولات یا خدمات مکمل برای ،ید یکی از راه های موفق برای تقویت رشد شرکت است. همه اینها پیچیدگی داده ها را بیشتر می کند.
برندها همچنین باید داده ها را به ،وان توانمندی ببینند که محصولاتشان را سریعتر به بازار می رساند. این باید به آنها کمک کند تا محصولات را رقابتی نگه دارند و با اصلاح محتوا، حفظ امنیت و اصلاح سیستم های متفاوت، همکاری ها را آسان تر کنند. در مجموع، شرکتها باید کنترل کاملی بر دادههای خود داشته باشند تا راه را برای مقیاسپذیری آینده در چندین سیستم هموار کنند.
دیتمار ریچ مدیر عامل شرکت است Pimcore.
DataDecisionMakers
به انجمن VentureBeat خوش آمدید!
DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.
اگر میخواهید درباره ایدههای پیشرفته و اطلاعات بهروز، بهترین شیوهها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.
شما حتی ممکن است در نظر داشته باشید که مقاله ای از خودتان ارائه دهید!
از DataDecisionMakers بیشتر بخو،د
منبع: https://venturebeat.com/data-infrastructure/،w-to-fix-broken-،uct-data-and-improve-cx/