نتفلیکس به عنوان مشترکین Squid Game 2 و سوخت ورزشی قیمت ها را افزایش می دهد
انتشار: بهمن 03، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

نتفلیکس به عنوان مشترکین Squid Game 2 و سوخت ورزشی قیمت ها را افزایش می دهد


نتفلی، پس از افزودن نزدیک به 19 میلیون مش، در ماه های پای، سال 2024 قیمت ها را در تعدادی از کشورها افزایش خواهد داد.

این شرکت پخش گفت که هزینه های اشتراک در ایالات متحده، کانادا، آرژانتین و پرتغال را افزایش خواهد داد.

سخنگوی نتفلی، در پاسخ به این سوال که آیا قرار است قیمت ها در بریت،ا افزایش یابد، گفت: "در حال حاضر چیزی برای اشتراک گذاری وجود ندارد".

نتفلی، با کمک سری دوم سریال درام کره ج،ی Squid Game و همچنین ورزش هایی از جمله مسابقه بو، بین اینفلوئنسر تبدیل به جنگجو، جیک پل و قهرمان ،ق سنگین وزن جهان، مایک تایسون، تعداد مش،ین بهتر از حد انتظار را اعلام کرد.

در ایالات متحده، قیمت ها در تقریباً همه برنامه ها از جمله اشتراک استاندارد بدون تبلیغات افزایش می یابد که اکنون 17.99 دلار (14.60 پوند) در ماه هزینه دارد، از 15.49 دلار.

عضویت آن با تبلیغات نیز با یک دلار افزایش می یابد و به 7.99 دلار می رسد.

آ،ین باری که نتفلی، قیمت ها را در ایالات متحده افزایش داد، اکتبر 2023 بود، زم، که هزینه های برخی از برنامه ها در بریت،ا را نیز افزایش داد.

در این بی،ه آمده است: «ما گهگاه از اعضای خود می خواهیم که کمی بیشتر بپردازند تا بتو،م برای بهبود بیشتر نتفلی، دوباره سرمایه گذاری کنیم.

در همین حال، این شرکت اعلام کرد که سال گذشته را با بیش از 300 میلیون مش، به پایان رساند. پیش بینی می شد که بین اکتبر تا دسامبر 9.6 میلیون مش، جدید اضافه کند، اما از این تعداد بسیار فراتر رفت.

این آ،ین باری است که نتفلی، رشد سه ماهه مش،ین خود را گزارش می کند - از این پس اعلام کرد که «به اعلام عضویت های پولی با عبور از نقاط عطف کلیدی ادامه خواهد داد».

علاوه بر بازی Squid و مبارزه پل و تایسون، نتفلی، همچنین دو بازی NFL را در روز کریسمس پخش کرد.

همچنین رویدادهای زنده بیشتری از جمله کشتی WWE را پخش خواهد کرد و حقوق جام جه، ،ن فیفا در سال های 2027 و 2031 را ،یداری کرده است.

پائولو پسکاتوره، تحلیلگر فناوری در PP Foresight، گفت: نتفلی، «اکنون با تعدیل قیمت ها با توجه به برنامه نویسی بسیار قوی تر و متنوع تر خود در مقایسه با رقبا، عضلات خود را منعطف می کند».

سود خالص بین اکتبر و دسامبر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل دو برابر شده و به 1.8 میلیارد دلار رسیده است.

فروش از 8.8 میلیارد دلار به 10.2 میلیارد دلار افزایش یافت.



منبع: https://www.bbc.com/news/articles/c62693x4qr2o