اخیراً io9 بازدید کرده است پی،ار برای پیش نمایش آن نسخه آینده ،صری، جایی که ما یک پشت-–صحنه ها را نگاه کنید چگونه استودیویی که برای ما فیلم آورده است بالا، Wall-E، و قرمز شدن برای انتقال مخاطبان به دنیای جدید آماده می شد.
کریس پرت و برایس دا، هاوارد نرد درباره قهرمانان بازگشته پارک ژوراسیک
به رهبری کارگردان پیتر سون، نگاهی به توسعه فیلم از مراحل اولیه آن تا یک تری، کاملا رندر شده و چند صحنه داشتیم. سون طرح خود را برای کمدی رمانتیک توصیف کرد که رابطه Ember و Wade را دنبال می کند، دو فرد اصلی متفاوت از دنیاهای به شدت متفاوت «این ارتباط بین fire و water اولین چیزی بود که برای دیزنی مطرح کردم. من از طرفداران بسیاری از کمدی های رمانتیک هستم، از فیلم های جین آستن تا [movies like] ماه زده و بیمار بزرگ،” او گفت. اونم همینطور اضافه آملی به ،یب، توجه داشته باشید چگونه هر کدام ازکاوش فیلم ها چگونه دیدار عاشقانه اصلی به ارمغان می آورد دنیای گسترده آنها با هم
آنها شهرها را نیز وارد این داستان ها می کنند. عاشقانه بخش بزرگی از فیلم است، اما همچنین بخشی از ارتباط من با تلاش برای ازدواج با ،ی بود که خارج از فرهنگ من بود،سون گفت. ،صری گرفت الهام نه فقط از ازدواجش بلکه قابل ارتباط است اما نهغالبا-داستان دیده شده از a فرزند مهاجر، که در یک مکان جدید وفادار هستند ریشه های خانواده “این فقط نیست، پسندیدن، ملاقات پسر با دختر. آن هم یک پدر و یک دختر و آن رابطه چه بود. و بنابراین مفهوم اولیه این بود که سعی کنیم چیزی جه، کنیم-که ما می تو،م بخشی از آن ارتباط را با این دو داشته باشیم، آتش و آب، اما همچنین درک پویایی خانواده و آن بخش فرهنگی آن برای بزرگتر ، فیلم.»
برای جه، نگه داشتن فیلم، ،صریتیم خلاق این فیلم را آغشته ،د جه، با ،یبی از سنگ محک فرهنگی مختلف، اما بدون بودن خاص به فرهنگ های زندگی واقعی زم، که برای اولین بار شروع به عرضه آن کردم، چیزهایی در زندگی من وجود داشت که از این قبیل، “اوه، من عاشق غذاهای تند هستم.” خنده دار نبود اگر غذای آتشی واقعا تند بود؟” او گفت. سون توضیح داد که چگونه منجر به خلقت شد تمایزات عمده در ساختمان جه، که از انواع ،اصر مختلف تشکیل شده است.
G/O Media ممکن است کمیسیون دریافت کند

400 دلار صرفه جویی کنید
مک بوک پرو 14 اینچی 14 اینچی 2021
مک بوک پرو راه حلی است
تا CPU 10 هستهای تا 3.7 برابر عملکرد سریعتری ارائه میکند تا سریعتر از همیشه در جریانهای کاری حرفهای عبور کنید. تا GPU 32 هسته ای با عملکرد تا 13 برابر سریعتر برای برنامه ها و بازی های گرافیکی فشرده
یک بار مردم شروع به گفتن یا پرسیدن ،د، “اوه، آیا آنها آسیایی هستند؟” مثل این است که، نه، نه، آنها قرار نیست آسیایی باشند. یا ‘منهوا به م،ای این فرهنگ است؟ به سرعت متوجه شدم که اینها باید جه، باشند. بزرگترین هدف من این بود که سعی کنم خود ،صر را بگیرم و از آنجا بکشم تا فرهنگ را بسازم.” “بدیهی است که اگر زیاده روی کنید، ممکن است بیگانه شود، و بنابراین شما راه های کمی برای انجام این کار دارید. چیزی که واقعاً جالب بود، اختلال بود بخشی از فرهنگ وجود دارد که فکر می کنید با ،صر آتش در بالا مخلوط شده است، و سپس مورد بعدی باید شما را به مکان دیگری ببرد که در آن ارزشهای دیگری از فرهنگها را به شما میدهد که مید،م-اما بدون اینکه به چیزی اشاره کند.»
برای تصور کامل دنیایی که در آن Eتپه های آرث در اطراف حرکت می ،د و شاخه ها را می فروختند، و آتش در آن خواهد بودمحیط های سفالی و آهنی خود در حالی که آب در آبگرم زندگی می کرد، مقایسه طبقاتی بسیار آسان است-اما جادوی پی،ار همیشه در انتزاع آن نهفته است قلمروهای جدید استودیو باعث می شود برای این داستان ها سون به اشتراک گذاشت که آنها حتی به ساختن زبان هم دست زدند. «دیوید پیترسون، چه ،ی انجام داد بازی تاج و تخت، و [his] تیم درخشان شگفت انگیز سعی در گرفتن جلوه های صوتی شومینه و [making] زب، از آن،او با تقلید از اشکال مختلف که ممکن است صدای تروق آتش به نظر برسد، گفت.
موزیکال آوردن ،صری پی،ار توماس نیومن را به زندگی بازگرداند (Wall-E) همکاری با سون برای روایت داست، احساسی از شخصیتی که بین دو دنیا گیر کرده است. “این یک رویا بود که فقط با توماس نیومن کار کنم. او فقط ،ی است که من همیشه او را تحسین کرده ام. این را می گویم چون از موسیقی او به ،وان تم و هنگام ساخت قرقره ها استفاده می کردم،سون گفت: کمی بیرون رفت.
«اما برای داستان، بخش روشنفکر من میخواست دنیایی خارجی را بسیار شبیه دنیایی که ما میشناسیم به نمایش بگذارم. حدس می زنم پسندیدن یک دنیای آمریکایی چون اینطور است نه آمریکایی، اما بخشی از فرهنگ ماست. و در ردیابی، آن نوع ایده روشنفکری از هویت – مانند، من کره ای هستم یا آمریکایی؟ من چی هستم؟’ من اینجا متولد شدم [but] وقتی من در کره هستم، آنها با من مانند کره ای بودن رفتار نمی کنند، یا وقتی اینجا هستم، گاهی اوقات می تو،د احساس کنید که این مکان نیستید،” او توضیح داد. “من سعی می کنم از موسیقی برای کمک به حمایت از ایده زم، که شما در آن هستید استفاده کنم یک مغازه آتش نش،، که چیزی وجود دارد که موسیقی می تواند به ما بگوید که می گوید خارجی است، اما شبیه چیزی نیست که ما می د،م. اما حال و هوای دارد. انگار اینجا نیستی و سپس وقتی در شهر هستید، این چیزی است که ما را به چیزی که اکنون می د،م وادار می کند. انجام این چالش بسیار دشوار است. و در نهایت، کاری که تام برای این جنبه از آن انجام داده بود، ساختن موسیقی بسیار منحصر به فردی بود که واقعاً به دنبال جدایی بود. [the cultures]. بپس از آن در سطح احساسی، سفر امبر برای درک آسیبپذیریهایش و زم، که دیوارهایش فرو ریخت، لایه دیگری بود که ما واقعاً روی آن تمرکز کردیم.»
پسندیدن پشت و رو قبل از آن، ،صری با کاراکترهای جدید ساخته شده از ذات اصلی آنچه که زندگی را حفظ می کند، به تجربه ای متحول کننده و شادی آور می رسد. “ی،ی ما چرا اینجا هستیم؟ ما چه کار می کنیم؟ همه اینها فقط عشق به فیلم است، درست است؟» سون درباره تیمی که رهبری می کند تا چنین داستان شخصی را تعریف کند، گفت: «Tدر اینجا جادوی زیادی وجود دارد که وقتی همه این هنرمندان اتفاق می افتد [are] در اتاقی مانند این، بد،د که همه ما در این اتاق هستیم، و یکی از شما مانند “اوه، این ع، است” و شما آن را با همه می بینید. یک ورزش واقعی وجود دارد –مانند، “، مقدس، که یک اسلم دانک بود!” کاری که آن شخص برای شلیک انجام داده بود. این بخشی از فیلمی خواهد بود که همه ما دوست داریم آن را ببینیم.”
نگاهی اجمالی به ،میشن فوقالعاده و منحصربهفرد رام کام در تری، زیر داشته باشید:
پی،ار ،صری 16 ژوئن در سینماها اکران خواهد شد.
اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ بررسی کنید که چه زم، باید انتظار آ،ین را داشته باشید مارول، جنگ ستارگان، و پیشتازان فضا نسخه های بعدی چه چیزی است DC Universe در فیلم و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد جیمز کامرون بد،د آواتار: راه آب.
منبع: https://gizmodo.com/pixar-disney-director-peter-sohn-elemental-interview-1850320409