
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
«مشکل به روزرسانی نرم افزار متا» هفته ها است که هدست های Quest را شکسته است
متا یادداشتی را به روز کرد بالای سایت پشتیب، Quest خود برای اینکه بگوییم یک «مشکل به روزرس، نرم افزار» بریکینگ هدست های Quest 2، Quest 3 و Quest 3S بوده است. این شرکت می نویسد که در حالی که «ا،ر» مردم اکنون می توانند از هدست های خود به طور معمول استفاده کنند، «به طور فعال در حال کار بر روی حل این مشکل برای همه کاربران است».
اینکه متا اکنون می گوید در حال کار بر روی یک اصلاح «برای همه کاربران» است، ممکن است خبر خوبی برای Quest 2 و 3 باشد. مالک، که گزارش داده اند که متا هدست های آن ها را تعمیر یا تعویض نمی کند زیرا گارانتی آن ها تمام شده است. بعضی ها Reddit کاربران بگو این شرکت تأییدیه ای مبنی بر دریافت خدمات خارج از گارانتی برای این مشکل ارسال کرده است و مدیر انجمن انجمن پشتیب، متا در یک به روز رس، نوشت دیروز پشتیب، مشتری متا "باید دستورالعمل های جدیدی در مورد نحوه پشتیب، از کاربران در حال حاضر داشته باشد."
متا ارسال شده در 6 دسامبر که مشکلات به روزرس، نرم افزاری وجود دارد که بر «برخی دستگاه های جدید Quest 3S» تأثیر می گذارد، اما به هدست های Quest 2 یا 3 یا نسخه نرم افزاری مربوطه اشاره نشده است، چه در آن زمان یا در نسخه قبلی پیام جدید سایت پشتیب، که آپلود VR گزارش شده است این هفته این شرکت در 9 دسامبر اعلام کرد که جدیدترین به روزرس، خود، Meta Quest v71 را منتشر می کند و ویژگی هایی مانند روش اتصال نمایشگر دسکتاپ مجازی اصلاح شده و پشتیب، از عبور از صفحه کلید در محیط های مجازی را اضافه می کند.
منبع: https://www.theverge.com/2024/12/28/24330226/metas-software-update-issue-has-been-breaking-quest-headsets-for-weeks