مشتریان موریسون می گویند تحویل کریسمس و تخفیف ها کاهش یافته است
انتشار: دی 03، 1403
بروزرسانی: 28 تیر 1404

مشتریان موریسون می گویند تحویل کریسمس و تخفیف ها کاهش یافته است


Getty Images دو زن کت پوش به فروشگاه بزرگ Morrisons با آرم بالای در ورودی وارد می شوندگتی ایماژ

بی بی سی می داند که برخی از مغازه های موریسون ها پس از مشکلات فنی دوباره فعال شده اند.

مشتریان در سراسر بریت،ا نمی توانستند از تخفیف های کارت های وفاداری خود استفاده کنند و تحویل کریسمس در کوتاه مدت لغو شد.

موریسونز در حال بررسی این مسائل در فروشگاه و آنلاین است اما تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد دلایل این قطعی ارائه نکرده است.

در پاسخ به مشکلات موجود در کارگاه، تخفیف های وفاداری را برای تمامی مشتریان اعمال کرده است.

این سوپرمارکت همچنین به مشتریان More Card 10% تخفیف اضافی برای کل فروشگاه خود امروز و سه شنبه به ،وان عذرخواهی می دهد.

به گفته این شرکت، برخی از کالاهای تحویل درب منزل ممکن است دیر به مقصد برسند، و مشتریان را کلیک کرده و جمع آوری کنید، باید قبل از رفتن به فروشگاه ها منتظر ایمیل باشند.

اما برخی از مشتریان به بی بی سی گفته اند که سفارش های آنلاین آنها - حاوی غذای روز کریسمس - به طور کلی لغو شده است.

،یداران در من،تر بزرگ و لیدز به بی بی سی گفته اند که کارت های آنها دوباره شروع به کار کرده است.

موریسون ها هنوز تایید نکرده اند که آیا خدمات در سراسر بریت،ا بازگردانده می شوند، اما بی بی سی می داند که بسیاری از آنها در حال بازگشت به حالت عادی هستند.

یکی از مشتریان به بی بی سی گفت که سفارش آنلاین خود را از دست داده است، که شامل یک بوقلمون و ،ده ای بود که قرار بود امروز بعدازظهر برسد.

مویرا سرخ هد، از نورثامبرلند، می گوید: «من آن را از سال ها پیش، زم، که محل های تحویل برای اولین بار برای کریسمس منتشر شد، رزرو کردم.

او به دلیل بیماری قادر به ،وج از خانه نیست و امروز منتظر تحویل دارو است.

او می گوید: «من واقعاً استرس دارم، نمی دانم قرار است چه کار کنم.

"[Morrisons] او می گوید که نمی توانند کاری انجام دهند... آنها همچنین گفتند که سیستم هایشان از کار افتاده است.

مشتری دیگری می گوید که حدود 20 پوند تخفیف را از دست داده است.

استیو ودربی، از هادرزفیلد، به بی بی سی گفت: «همانطور که در مغازه رفتم همه چیز را جمع کردم و به 70 پوند رسید، که با تمام تخفیف های کارت و کوپن هایم باید در صندوق فروشی هزینه ای برای من نداشت.

"اما قیمت آن 90 پوند بود. هیچ یک از تخفیف ها و پیشنهادات در سراسر فروشگاه، مانند تخفیف 50 پوندی، اعمال نشده بود.

بنابراین وقتی داشتم برای ناهار کریسمس و چیزهایی که نیاز داشتیم ،ید می کردم، مجبور شدم آن را بپردازم.»

وی افزود: کارکنان از آنجایی که از اتفاقات رخ داده بی خبر بودند ناراحت می شدند و تقصیر آنها نیست.

کاربران شبکه های اجتماعی می گویند که تخفیف هایشان در حال حاضر کارساز نیست، زیرا یک نفر پست می گذارد ع،ی از پیام خطا در self checkout، که نوشته شده است: "ما واقعا متأسفیم که برخی از تبلیغات و تخفیف ها در حال حاضر کار نمی کنند."

وب سایت موریسونز نیز در صبح برای مدتی از کار افتاده بود، با پیام های خطا در برخی از صفحات که حاکی از پاسخ های نامعتبر یا دیرهنگام سرورها بود.

اکنون به نظر می رسد که پشتیبان و در حال اجرا است.

"موارد کابوس"

موریسون ها تخفیف های زیادی را قبل از کریسمس تبلیغ کرده بود، از جمله سبزیجات برای 10 روز.

ناتالی برگ، تحلیلگر ،ده فروشی می گوید: «هیچ وقت زمان من،ی برای یک نقص فنی وجود ندارد، اما اتفاق افتادن آن در شلوغ ترین روز سال، کابوس های شبانه ای است».

این امر اعتماد ،یداران را بیشتر از بین می برد و بر سودآوری تأثیر می گذارد.

خانم برگ می افزاید: «حاشیه های سوپرمارکت برای شروع بسیار کم است و این کریسمس به ویژه تبلیغاتی بوده است».

کاترین شاتل ورث، تحلیلگر ،ده فروشی در Savvy Marketing می گوید: «این مشکل نشان می دهد که سوپرمارکت ها چقدر به سیستم های خود وابسته هستند تا اطمینان حاصل کنند که میلیون ها ،یدار که با آنها ،ید می کنند، تجربه یکپارچه دارند.

او می افزاید: "یک نقص سیستمی مانند این نمی تواند در روز بدتری رخ دهد."

پیش بینی می شود امروز شلوغ ترین روز ،ید برای سوپرمارکت ها در سال جاری باشد. به گفته تحلیلگران ،ده فروشی Kantar.

انتظار می رود فروش در سوپرمارکت ها در دسامبر اول به بیش از 13 میلیارد پوند برسد.

موریسونز پنجمین سوپرمارکت بزرگ در بریت،ا است، طبق گفته Kantar، با 8.6٪ از بازار مواد غذایی در 12 هفته منتهی به 1 دسامبر 2024.

رونان هگارتی، سردبیر نشریه تجاری The Grocer، گفت: «،ده فروشان معاملات بیشتری را از طریق کارت های وفاداری خود انجام می دهند و اگر ،یداران نتوانند به آن ها دسترسی داشته باشند، احساس می کنند فریب خورده اند.

این اتفاق نزدیک به کریسمس، طعم بدی را در دهان مشتریان ایجاد می کند و آنها را وادار می کند که در مورد ،ید بعدی فکر کنند.»



منبع: https://www.bbc.com/news/articles/cdjg8kz8jj3o