دسته‌ها
اخبار

درون استراتژی جاه طلبانه DreamHack برای دو برابر کردن مخاطبانش


در اج، GamesBeat 2023 در 22 تا 23 می با رهبران برتر بازی در لس آنجلس ارتباط برقرار کنید. اینجا ثبت نام کنید.


DreamHack همیشه در مقایسه با سایر کنوانسیون‌های بازی و تورنمنت‌های ورزش‌های الکترونیکی پرت بوده است. در هسته خود، DreamHack یک کنوانسیون مردمی است که مقیاس‌پذیر است. این جشنواره در سال 1994 به ،وان یک مهم، LAN در یک کافه تریا مدرسه در سوئد آغاز شد. با گذشت زمان، گسترش یافت و شامل ورزش‌های الکترونیکی، موسیقی و سایر جوامع همجوار با بازی‌ها شد.

این اخلاق “چادر بزرگ” از طریق دو ،ید به شرکت ،بیده است – ابتدا توسط شرکت مادر ESL Gaming و سپس توسط Savvy Games Group در سال 2022. برخلاف برندهای خواهر ESL Faceit Group (EFG) که به شدت بر روی ورزش های الکترونیکی تمرکز دارند، DreamHack به تقاطع بین ورزش های الکترونیکی و جامعه گسترده تر بازی. با پول نقد، DreamHack و رهبری آن برنامه های بلندپروازانه ای برای افزایش مخاطبان جشنواره دارند.

استراتژی «خیمه بزرگ» DreamHack

فرمول منحصربه‌فرد DreamHack، مسابقات ورزش‌های الکترونیکی را با کنوانسیون رو به رو مصرف‌کننده ،یب می‌کند. آ، هفته گذشته، DreamHack San Diego (DHSD) میزبان مسابقات ورزشی الکترونیکی – حرفه ای و مردمی – در بازی های مختلف در کنار غرفه داران، برندها و هنرمندان در نمایشگاه بود.

منطقه BYOC امضای DreamHack

DreamHack همچنین می‌داند که می‌تواند به جوامع مجاور ضربه بزند تا طرفداران بیشتری را وارد گروه کند. DreamHack ریشه های حزب LAN خود را از طریق بخش BYOC — Bring Your Own Computer — از رویدادهای خود حفظ می کند. به طور مشابه، مسابقات Magic: Gathering نیز زیر چتر مورد استقبال قرار می گیرد.

رویداد

GamesBeat Summit 2023

در تاریخ 22 تا 23 می به انجمن GamesBeat در لس آنجلس بپیوندید. از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی می شنوید تا به روز رس، های خود را در مورد آ،ین پیشرفت ها به اشتراک بگذارند.

اینجا ثبت نام کنید

DreamHack San Diego با تکیه بر ورزش های الکترونیکی از شخصیت ها و سازندگان بازی نیز استفاده می کند. این رویداد دارای یک فعال سازی King of the Hill بود که در آن طرفداران می توانستند مستقیماً با حرفه ای ها رقابت کنند. به طور مشابه، DreamHack یک استودیوی استریم برای سازندگان داشت و از شخصیت‌های Jake Lucky و HUN2R دعوت کرد تا محتوا را از طبقه نمایش ایجاد کنند.

ما با پدری صحبت کردیم که امیدوار بود از طریق ورزش با پسرش ارتباط برقرار کند، اما اوتیسم پسرش این کار را دشوار کرد، بنابراین بازی ، به راه حل تبدیل شد.

اکنون او مأموریت خود را بر این گذاشته است که کلوپ بازی های ویدیویی را در هر مدرسه راهنمایی در آمریکا قرار دهد #DHTalks pic.twitter.com/Upv9RVwCKH

– جیک لاکی (@JakeSucky) 8 آوریل 2023

«هواداران همان چیزی هستند که ورزش های الکترونیکی را اجرا می کنند. HUN2R به GamesBeat گفت: DreamHack از دیدگاه ما برای صحبت با آنها و گفتن داستان های آنها پشتیب، کرد.

علاوه بر این، DreamHack به تقاطع بین بازی و سرگرمی ضربه زد. DHSD میزبان دیدار و احوالپرسی با صداپیشگان نمادین و نمایش فیلم Super Mario Bros در آ، هفته افتتاحیه بود. این رویداد همچنین کنسرتی با اجرای Set It Off، City of Sound و Scene Queen روی صحنه اصلی داشت.

موقعیت منحصر به فرد

شاهین ضرابی، معاون استراتژی و رشد DreamHack در مصاحبه ای به GamesBeat گفت: “هیچ رقیب مستقیمی برای DreamHack وجود ندارد که تمام محتوایی را که ما انجام می دهیم ارائه دهد.” به دنبال COVID و ،ید توسط Savvy، این شرکت فرصتی برای گسترش بیشتر این مخاطبان یافت. «قبلاً ما متعلق به یک شرکت سهامی عام بودیم و این باعث می‌شد که یک چهارم به سه ماهه به نظر برسید. ضرابی افزود: اکنون می‌تو،م بلندمدت‌تر نگاه کنیم.

DreamHack هم با استراتژی بلندمدت و هم با بودجه بلندمدت می‌تواند روش‌هایی را آزمایش کند که فرهنگ بازی و مخاطبانش را رشد دهد. هر رویداد یک آزمایش در مقیاس بزرگ است که در آن شرکت می تواند به علایق منحصر به فرد طرفداران در هر یک از شهرهای میزبان خود پاسخ دهد.

DreamHack میزبان مسابقات بازی های مبارزه ای در سن دیگو است
بازی های مبارزه ای در DreamHack San Diego

“آینده DreamHack در حال نفوذ به جامعه محلی است. وقتی در سن دیگو هستیم، تمرکز بر روی بازی جوامع مجاور است. برای آتلانتا، بیشتر بر روی جامعه بازی های مبارزه ای متمرکز شده است. در همین حال، دا، تماماً در مورد ورزش‌های الکترونیکی اصلی است.» ضرابی توضیح داد. ما چارچوب را ارائه می کنیم و سپس هر بازار آن را با طعم محلی خود پر می کند.

سن دیگو همچنین فرصتی ایده آل برای ارتباط با شرکای اصلی علاوه بر طرفداران محلی بود. Psyonix – توسعه دهنده Rocket League – میزب، RLCS را انتخاب کرد. زمستان اسپلیت ماژور در DreamHack. علاوه بر این، کوالکام – سازنده تراشه های اسنپدراگون و حامی ،وان سری اسنپدراگون پرو – نیز در این شهر مستقر است. حدود 110 نفر از مدیران شرکت در این رویداد شرکت ،د تا با جامعه بیشتر آشنا شوند.

Lotus Gaming پیروزی سری Snapdragon Pro خود را جشن می گیرد

«DreamHack یک فرصت عالی برای انس، ، ورزش‌های الکترونیکی برای همکارانمان است که از پس‌زمینه بازی نمی‌آیند. متیو گراسمن، مدیر بازاریابی محصولات کوالکام برای بازی و ورزش‌های الکترونیکی، گفت: دیدن تأثیر واقعی شما بر روی یک جامعه بسیار ارزشمند است – شما نمی‌تو،د آن را در یک ارائه دریافت کنید.

باز ، جریان های درآمدی جدید

DreamHack با فرمت “چادر بزرگ” خود یک مسیر منحصر به فرد را برای ،ب درآمد باز کرده است. این رویداد می‌تواند از استراتژی‌های ،ب درآمد در نمایشگاه‌های تجاری سنتی – فروش فضای زمین به غرفه‌داران و بلیط برای شرکت‌کنندگان – و محتوای ورزش‌های الکترونیکی – مشارکت با برندها برای مشارکت در پخش استفاده کند.

کریگ لوین، مدیرعامل گروه ESL Faceit، در مصاحبه ای گفت: «DreamHack از طریق مشارکت با برند و با یکپارچه سازی ورزش های الکترونیکی نسبت به یک نمایشگاه تجاری سنتی پتانسیل درآمد بیشتری دارد. «مقیاس مهم است. با گرد هم آوردن همه این جوامع و بازی‌های مختلف، به مخاطبی م،ادار می‌رسیم. این به ما امکان می دهد قراردادهای بزرگتری امضا کنیم و نتایج عالی را به شرکای خود ارائه دهیم.»

علاوه بر این، مسابقات ورزشی که توسط DreamHack میزب، می‌شوند، معمولاً از طریق برنامه ورزش‌های الکترونیکی هر ناشر تأمین می‌شوند و هزینه‌ها را در مقایسه با رویدادهای ورزشی استانداردتر کاهش می‌دهند. DreamHack خود را به ،وان فرصتی مقرون به صرفه برای استفاده از فرهنگ متقاطع جشنواره و معرفی بازی ها به شرکت کنندگان معرفی می کند.

بازی‌های آرکید و برندها در کنار هم در DreamHack San Diego زندگی می‌کنند

در نهایت، تمام فرصت های ،ب درآمد DreamHack با رشد جامعه افزایش می یابد. سازمان‌دهنده رویداد برای افزایش حضور حضوری خود در سن دیگو تلاش زیادی کرد. این رویداد علاوه بر قیمت مقرون به صرفه – کارت‌های روزانه به قیمت 35 دلار فروخته می‌شود – به خانواده‌ها و اعضای خدمت سربازی نیز رسید.

این جشنواره بیش از یک میلیون دلار بلیت به مدارس محلی اهدا کرد. در همین حال، DreamHack همچنین مجوزهای خانوادگی را فروخت که به والدین اجازه می داد تا کودکان زیر 13 سال را با تخفیف به این رویداد بیاورند. به طور مشابه، DreamHack تخفیف بلیط را به اعضای ارتش ارائه داد. سن دیگو خانه است بیش از 115000 وظیفه فعال اعضای خدمات

این تلاش ها جواب داد – DHSD رکورد جدیدی را برای جشنواره های ایالات متحده خود با بیش از 41000 شرکت کننده ثبت کرد. اما ESL Faceit Group اه، بلندپروازانه تری دارد.

لوین گفت: “ما 100،000، 200،000 شرکت کننده می خواهیم و شما این کار را با ایجاد حرکت فرهنگی بیشتر در پشت آن انجام می دهید.” فکر می‌کنم DreamHack هیجان‌انگیزترین فرصتی است که ما در خانواده EFG داریم، زیرا این مفهوم می‌تواند گسترده باشد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این ی،ی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به ،وان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به ،وان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خو،د، به پاد،ت های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.




منبع: https://venturebeat.com/games/inside-dreamhack-ambitious-strategy-to-double-its-audience-esl-faceit-efg/