دسته‌ها
اخبار

جمعه ویدیویی: پنجاهمین پرواز Ingenuity



جمعه ویدیویی منتخب هفتگی شما از ویدیوهای رباتیک عالی است که توسط دوستان شما در اینجا جمع آوری شده است طیف IEEE رباتیک ما همچنین یک تقویم هفتگی از رویدادهای روباتیک آینده را برای چند ماه آینده ارسال می کنیم. لطفا رویدادهای خود را برای ما ارسال کنید تا درج شود.

اج، و نمایشگاه روباتیک: 10–11 مه 2023، بوستون
ICRA 2023: 29 مه تا 2 ژوئن 2023، لندن
ربوکاپ 2023: 4–10 ژوئیه 2023، بوردو، فرانسه
RSS 2023: 10–14 ژوئیه 2023، DAEGU، کره
IEEE RO-MAN 2023: 28–31 اوت 2023، بوسان، کره
CLAWAR 2023: 2–4 اکتبر 2023، فلوریانوپلیس، برزیل
انسان نماها 2023: 12–14 دسامبر 2023، آستین، تگزاس، ایالات متحده آمریکا

از ویدیوهای امروز لذت ببرید!

هلیکوپتر Ingenuity مریخ ناسا با انجام اولین پرواز با قدرت و کنترل شده در سیاره دیگر در 19 آوریل 2021، تاریخ ساز شد. از آن زمان تاکنون، فراتر از انتظارات بوده و اخیراً پنجاهمین پرواز خود را در مریخ انجام داده است. این ویدیو پروازهای Ingenuity را که توسط دوربین های WATSON و Mastcam-Z Perseverance Rover و همچنین دوربین رنگی Return to Earth (RTE) Ingenuity و دوربین ناوبری سیاه و سفید آن گرفته شده است، برجسته می کند.

50 پرواز، 45 پرواز بیشتر از این است که این هلیکوپتر کوچک برای آن طراحی شده است. از زمان تجمعی پرواز 1250 درصد و مسافت مورد انتظار پرواز 2214 درصد فراتر رفته است. وای.

[ JPL ]

محققان جورجیا تک اخیرا یک موتور چرخشی نرم با استفاده از ف، مایع، کامپوزیت های مغناطیسی سازگار و پلیمرهای سیلی، ساخته اند. موتور را می توان در همه جهات فشرده و فشرده کرد، که می تواند روزی سازگاری بین انسان و روبات ها را بهبود بخشد و قابلیت روبات های نرم را افزایش دهد. این موتور نرم نسبت به موتورهای نرم قبلی با گشتاور استال 3 mN·m و سرعت بی باری تا 4000 دور در دقیقه سریعتر و قوی تر است. این سرعت به توانایی موتورهای سخت سنتی نزدیک می شود! برای نمایش این فناوری جدید، موتور نرم در کاربردهای مختلفی از کنترل سرعت مبتنی بر فشار گرفته تا پیشرانه کاملاً نرم زیر آب تا پمپ های آب هیب، و پیشر، یک ماشین ،اب بازی هیب، استفاده می شود. این نشان می‌دهد که چگونه محرک الکترومغناطیسی دوار کاملاً نرم می‌تواند شکاف بین قابلیت‌های موتورهای سخت سنتی و مفاهیم جدید محرک نرم را پر کند.

[ Paper ] از طريق [ Sensing Technologies Laboratory ]

با تشکر، نوح!

برنامه خودمختاری رباتیک دارپا در محیط های پیچیده با انعطاف پذیری (RACER) اخیراً سومین آزمایش خود را برای ارزیابی عملکرد خودروهای بدون سرنشین خارج از جاده انجام داده است. این آزمایش‌ها، که از 12 تا 27 مارس انجام شد، شامل اولین بار با وسایل نقلیه کاملاً خالی از سکنه RACER Fleet Vehicles (RFVs) بود، با یک اپراتور ایمنی که در یک وسیله نقلیه تعقیب و گریز پشتیب، می‌کرد. هدف برنامه RACER نشان دادن حرکت خودکار وسایل نقلیه در مقیاس جنگی در محیط‌های آفرود پیچیده و مرتبط با مأموریت است که به طور قابل‌توجهی غیرقابل پیش‌بینی‌تر از شرایط روی جاده هستند.

دوره های متعدد در زمین چالش برانگیز و غیرقابل بخشش صحرای موهاوی در مرکز آموزش ملی ارتش ایالات متحده (NTC) در فورنهایت برگزار شد. ایروین، کالیفرنیا همانند رویدادهای قبلی، تیم هایی از دانشگاه کارنگی ملون، آزمایشگاه پیشرانه جت ناسا و دانشگاه واشنگتن در آن شرکت ،د. علاوه بر این، محققان آزمایشگاه تحقیقات ارتش، انعطاف‌پذیری نرم‌افزار استقلال تیم اجراکننده را نشان دادند که برای انتقال قابلیت‌های RACER به خدمات حیاتی است. این مرحله اول پروژه را تکمیل کرد.

[ DARPA ]

عید پاک از طرف ANYbotics مبارک!

[ ANYbotics ]

ربات ها کامل نیستند، اما مردم هم بی نقص نیستند! و 99% آپتایم در طول مدت یک نمایشگاه تجاری چهار روزه هنوز هم چشمگیر است.

[ Agility Robotics ]

تماشای رباتی که سعی می‌کند نشت را پاک کند، واقعاً نشان می‌دهد که انسان‌ها هنوز چه مزیتی در دستکاری دارند.

[ Google AI ]

Sanctuary AI ماموریتی برای ایجاد اولین هوش انسان مانند در جهان در ربات های همه منظوره است که به ما کمک می کند ایمن تر، کارآمدتر و پایدارتر کار کنیم. ربات های همه منظوره ما می توانند در سه حالت کار کنند: به طور مستقیم توسط افراد هدایت می شوند. توسط افرادی که از کمک خلب، استفاده می کنند. و در حین استفاده از سیستم کنترل مستقل داخلی ربات برای مشاهده، ارزیابی و انجام وظایف توسط افراد نظارت می شود. این ویدئو فرآیند و مزایای حالت عملیات از راه دور را هنگامی که ربات‌های همه منظوره هوش مصنوعی Sanctuary توسط افراد هدایت می‌شوند، توضیح می‌دهد.

[ Sanctuary AI ]

ما روباتا،ی خود را از ابتدا ساخته ایم. برای آزمایش واقعی آن، باید آن را از هم جدا می کردیم. در ،مت پای، آزمایش Zoox، توضیح می‌دهیم که چگونه رباتا،ی ما برای گذراندن سخت‌ترین تست‌های تصادف طراحی شده است و فرآیند را از شبیه‌سازی‌های قبل از تصادف تا تست‌های سطح جزء و تست‌های پس از تصادف خلاصه می‌کند.

[ Zoox ]

دم بیشتر برای روبات ها!

[ Robomechanics Lab ]

حدس می‌زنم کیف‌های چرمی لو، نیز نیاز به تست خستگی دارند.

[ qb robotics ]

همیشه برای دیدن رابط های مختلف عملیات از راه دور جالب است.

[ Extend Robotics ]

چندین سال پیش آزمایش‌هایی درباره نحوه برخورد X20 با محیط‌های نامطلوب انجام شد. بعداً، این قابلیت‌ها در برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی مانند راه‌حل Hazard Rescue آشکار می‌شوند. برنامه های کاربردی بیشتری در راه است. در نهایت، به انسان ها کمک کنید تا ماموریت های غیرممکن را بدون خطر انجام دهند.

[ Deep Robotics ]

NAVER LABS با پروفسور C،i Sung-joon و تیمش در آزمایشگاه هوش ربات دانشگاه کره، تحقیقات مش،ی را در مورد “تولید حرکت ربات طبیعی” انجام می دهد. این تحقیق شامل انجام حرکات مختلف با “AMBIDEX” است که دارای ساختارهای مفصلی انسان مانند است و پاسخ افراد به این حرکات را آزمایش می کند. هدف آن این است که بفهمد چه زم، مردم فکر می کنند که حرکات یک ربات طبیعی به نظر می رسد.

[ Naver Labs ]

این سمینار از مت زوکر در کالج Swarthmore، در مورد “آموزش و تحقیق رباتیک در یک کالج هنرهای لیبرال” است.

در این گفتار، من انتقال از یک دکترای پژوهشی فشرده به یک موقعیت در یک موسسه کارشناسی متمرکز بر تدریس را در چارچوب مسیر شغلی خودم شرح خواهم داد. موضوعات کلیدی شامل ارتباط بین رباتیک و هنرهای لیبرال، و رهنمودهایی برای دانشجویان فارغ التحصیل می شود که کنجکاو در مورد پیگیری شغل های هیئت علمی متمرکز بر تدریس هستند.

[ UPenn ]


منبع: https://spect،.ieee.org/video-friday-ingenuitys-50th-flight