
بروزرسانی: 03 تیر 1404
تأخیر کریسمس موریسون به روز دوم تمدید می شود


برخی از مشتریان موریسون بیش از 24 ساعت پس از اینکه سوپرمارکت در روز دوشنبه با آنچه "مشکلات سیستمی" نامیده شد، با تاخیر بیشتری در سفارشات کریسمس خود مواجه شدند.
یکی از مشتریان به بی بی سی گفت که منتظر خواربار حدود 200 پوندی مانده است، دیگری گفت که برای دریافت پاسخ از شرکت در مورد مغازه کریسمس خود تلاش کرده است.
صحنه های پر هرج و مرج در پنجمین سوپرمارکت بزرگ بریت،ا در 23 دسامبر - بزرگترین روز ،ید مواد غذایی سال - را دنبال می کند که شاهد لغو تحویل و عدم اعمال تخفیف بود.
موریسونز عذرخواهی کرده و می گوید تحویل ها به حالت عادی بازگشته است، اما علیرغم درخواست های مکرر بی بی سی، هنوز دلیل این مشکلات را فاش نکرده است.
این سوپرمارکت صبح سه شنبه به بی بی سی گفت: «امروز تجربه فروشگاه موریسون ها به حالت عادی بازگشته است، اما همه مشتریان کارت More Card همچنان از 10 درصد تخفیف در کل فروشگاه خود در طول روز برخوردار خواهند شد.
وی افزود: "کلیک کنید و جمع آوری کنید و تحویل در خانه به طور عادی کار می کند. ما مصمم هستیم که حتی یک مشتری را در کریسمس ناامید نکنیم."
"در برزخ"
یکی از مشتریان Morrisons در Worcester،re که نخواست نامش فاش شود، روز دوشنبه پیامکی دریافت کرد مبنی بر اینکه تحویل او به تاخیر افتاده است.
اوایل صبح روز سه شنبه، او هنوز چیزی از موریسون نشنیده بود و زایمان را نگرفته بود.
مشتری سفارشی به ارزش حدود 200 پوند داشت و کوپن هایی را در طول سال ذخیره کرده بود تا آن را به 100 پوند کاهش دهد.
او گفت که فقدان ارتباط او را "در بلاتکلیفی" قرار داده و به این فکر می کند که آیا "برود". [out] امروز 200 پوند ،ج کنید و بعد به خانه بیایید و موریسون با ،ید 200 پوندی به خانه بیاید."
او سرانجام سفارش خود را بعداً در روز سه شنبه دریافت کرد.
مشکلات از اوایل صبح دوشنبه آغاز شد، زم، که مشتری، که برای کریسمس سفارش داده بودند شروع به دریافت ایمیل هایی ،د مبنی بر اینکه تحویل آنها به تعویق می افتد یا لغو می شود.
سپس، وقتی مغازه ها باز شدند، مشتریان داخل فروشگاه متوجه شدند که کوپن هایشان در باجه فروشی پذیرفته نمی شود.
در پاسخ، موریسونز برای اعضای طرح وفاداری More Card خود 10 درصد تخفیف اعمال کرد و برای دارندگان غیر More Card تخفیف های دیگری اعمال کرد.
یکی دیگر از مشتریان موریسون، متیو ولش در نورثامبرلند، صبح روز دوشنبه تحویل او لغو شد.
او گفت مدیری که هنگام تماس تلفنی با او صحبت کرد "کمتر مفید بود."
متیو به بی بی سی نیوز گفت: «مدیر گفته بود باید صبر کند تا مشکل برطرف شود و سپس پیش من برگردد، اما این کار را نکرد.»
وی افزود: از آن زمان متوجه شدم که روز گذشته نیز تحویل چهار نفر دیگر در روستای محل زندگی من لغو شده است.
بی بی سی با دو نفر دیگر در نورثامبرلند صحبت کرد تحویل دیروز لغو شد
موریسونز اصرار دارد که این لغوها جدا از "مشکلات سیستمی" اصلی است که داشت، اما به جزئیات بیشتر نمی پردازد. همچنین توضیح نداده است که چه چیزی باعث مشکلات سیستم هایش شده است.
آقای ولش در نهایت مواد غذایی خود را در محلی ،یداری کرد.
او گفت: "من به سوپرمارکت دیگری مبا، خواهم کرد، اما دیگر از Morrisons برای هیچ چیز استفاده نخواهم کرد."
از زم، که این داستان منتشر شد، موریسونز با آقای ولش در تماس بوده و پیشنهادی برای تحویل سفارش و اضافه ، امتیاز به کارت او داشته است.
"فراموش نخواهد شد"
کیت هاردکاسل، کارشناس مصرف کننده، می گوید که سوپرمارکت های زنجیره ای باید شفاف تر با مشتریان خود در مورد آنچه اتفاق افتاده است، رفتار کنند.
او به بی بی سی گفت: «این چیزی است که در سال جدید خیلی زود فراموش نخواهد شد.
او می افزاید: «من فکر می کنم تلاش برای تکیه ،، انجام هرچه بیشتر و صادق بودن در مورد آن است.
نحوه استفاده سوپرمارکت ها از طرح های وفاداری در سال های اخیر تغییر کرده است، از ارائه امتیاز به ارائه تخفیف برای اعضا.
او می گوید: «اگر می خواهیم ببینیم که ،ده فروشان این سیستم ها را پیاده سازی می کنند که در آن شما فقط می تو،د از طریق این طرح ها به قیمت خاصی دسترسی داشته باشید، پس باید مطمئن شوید که آنها ضد آب هستند.
خواربارفروشی های ما بر اساس سیستم های قدیمی فناوری اطلاعات ساخته شده اند که واقعاً می توانند در زمان های حساس سال تحت تأثیر قرار گیرند... این در مورد تلاش برای درک اینکه چگونه می توانند واقعاً با مشتریان وفادار خود برای جبران این مشکل همکاری کنند، در سال جدید است.»
منبع: https://www.bbc.com/news/articles/cn8g24qn87no