نود درصد از تبلیغکنندگان فکر میکنند که برنامههای وابسته برای استراتژی بازاریابی آنها ضروری است و بازاریابان به طور گسترده از بازاریابی وابسته برای تبلیغ برندها و محصولات خود استفاده میکنند. با این حال، اگرچه بازاریابی وابسته یک صنعت بزرگ و در حال رشد است، اما همه موفق نمی شوند.
برخی از بازاریابهای وابسته وجود دارند که میلیاردها دلار بازی میکنند، در حالی که برخی دیگر برای ،ب حتی سکه از پیوندهای وابسته خود تلاش میکنند. بنابراین، تفاوت در کجا نهفته است؟ آن بازاریابان موفق وابسته چه کاری متفاوت انجام می دهند؟
خب، این استراتژی آنهاست. استفاده از پیوندهای وابسته یک هنر و یک علم است. شما باید آن را درک کنید اگر به دنبال آن دانش هستید، در جای درستی هستید.
در این مقاله، ما همه چیز را در مورد لینک های وابسته و بهترین راه های استفاده از آنها به شما می گوییم.
لینک های وابسته چیست؟
پیوند وابسته یک URL منحصر به فرد است که به ،وان ارجاع به شرکت های وابسته برای ردیابی حرکت ترافیک از وب سایت وابسته به وب سایت تجاری داده می شود.
این پیوند به ردیابی ترافیک و تبدیلهای ایجاد شده توسط یک شرکت وابسته کمک میکند و بر اساس این تبدیلها، کمیسیونهای وابسته به آنها پرداخت میشود.
این پیوندها همچنین به شرکتهای وابسته کمک میکنند تا عملکرد خود را ردیابی کنند و استراتژیهای خود را بهبود بخشند تا ترافیک بیشتری را از طریق پیوندهای وابسته خود به ارمغان بیاورند.
چگونه از لینک های وابسته استفاده کنیم؟
استفاده از پیوندهای وابسته به عوامل متعددی مانند مخاطب، تقاضا، رقابت، قیمت محصول، کمیسیون، مشوق ها و چرخه های فروش بستگی دارد. هنگام انتخاب محصولات برای بازاریابی وابسته باید همه این عوامل را در نظر داشته باشید.
هنگامی که پیوند وابسته و داشبورد وابسته خود را دارید، می تو،د از آنها برای تبلیغ محصولات استفاده کنید. استفاده از پیوندها کاملاً به نحوه تصمیم گیری شما برای تبلیغ یک محصول وابسته بستگی دارد. به ،وان مثال، اگر تبلیغات وابسته را از طریق وبلاگ خود انجام می دهید، می تو،د پیوندهای وابسته خود را در متن در جایی در وبلاگ اضافه کنید.
این که آیا این پیوندها را به ،وان کدهای HTML اضافه کنید یا به سادگی پیوند وابسته استاندارد را کپی و جایگذاری کنید – مهم نیست. اگر پیوند استاندارد وابسته را کپی و جایگذاری کنید یا پیوند را به صورت HTML اضافه کنید، همان نتایج را دریافت خواهید کرد.
کاری که میخواهید انجام دهید این است که معیارهای کلیکها و فروشهایی را که مشتریانتان مشاهده میکنند نشان دهید، و از این رو، با برنامهریزی تبلیغات پیوندهای وابسته مؤثرتر، همه اینها را مشاهده، تجزیه و تحلیل و بهبود میبخشید.
9 روش برای ارتقاء پیوندهای وابسته
این پیوندهای وابسته نیست – بلکه روشهایی است که آن پیوندها را تبلیغ میکنید که برای شما پول میآورد. شما باید به طور مؤثری برای ارتقاء پیوندهای وابسته خود استراتژی داشته باشید تا بیشترین ارزش را از آنها در قالب فروش و تبدیل به دست آورید. اما چگونه می تو،د لینک های وابسته خود را تبلیغ کنید؟
خوب، در اینجا نه روش موثر برای تبلیغ موثر پیوندهای وابسته برای بیشترین سود و سود آورده شده است.
از پیوندهای وابسته در بررسی ها و آموزش های محصول خود استفاده کنید
بررسی محصول بهترین راه برای ایجاد تبدیل هستند زیرا مخاطب، که در چنین محتوایی جمع آوری می کنید قصد ،ید دارند. بنابراین، میتو،د نظراتی درباره محصولات وابسته خود بنویسید و پیوندهای وابسته خود را به آن محصولات اضافه کنید.
به طور مشابه، می تو،د آموزش هایی بنویسید تا به مخاطبان خود کمک کنید تا بفهمند یک محصول خاص چگونه کار می کند، و همچنین در آن آموزش می تو،د پیوندهایی به محصولات وابسته خود اضافه کنید. چنین آموزش هایی بیشتر برای هدایت ترافیک به وبلاگ شما هستند، اما ممکن است باعث فروش و تبدیل نیز شوند.
شما باید استراتژی بنویسید که چگونه نظرات و آموزش ها را بنویسید تا بیشترین ارزش را از آنها به ارمغان بیاورید، و هنگامی که این کار را انجام دادید، لینک های وابسته شما از طریق تبدیل و فروش فعال به شما پرداخت می کنند.
همچنین میتو،د برای تبلیغ محصولات و پیوندهای وابسته خود، ویدیوهای بررسی وابسته ایجاد کنید.
یک صفحه منبع ایجاد کنید و پیوندهای وابسته را به آن اضافه کنید
صفحه منبع یا صفحه فرود یک صفحه وب است که جزئیات ابزارها، برنامهها و محصولاتی را که استفاده میکنید دارد. میتو،د ابزارهای تجاری، برنامهها، نرمافزارها و محصولاتی را که برای آنها وابسته هستید اضافه کنید و پیوندهای وابسته خود را به آن محصولات اضافه کنید.
با هر محصولی در صفحه منبع خود، توضیحی درباره آن محصولات، ابزارها و برنامهها نیز اضافه کنید تا مخاطبان شما استفاده از آنها را بفهمند و وسوسه شوند که محصول را ب،ند، در نتیجه از فروش و تبدیل به شما سود میبرند.
بنرهای وابسته را در وب سایت خود قرار دهید
بنرها بصری هستند و برای مخاطب جذاب هستند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که بازدیدکنندگان شما بر روی بنرهای وابسته کلیک کنند. با این حال، قرار دادن این بنرها در وب سایت شما نیز مهم است. اگر بنرها را در داخل محتوا قرار دهید، این احتمال وجود دارد که کاربران آنها را نادیده بگیرند و هنگام خواندن محتوای شما، آنها را آزاردهنده ببینند.
قرار دادن بنرهای وابسته در بالای صفحات وب شما منطقی است و کلیک های بیشتری را به همراه دارد. همچنین می تو،د بنرها را در نوارهای کناری و فوتر صفحات قرار دهید.
واقعیت این است که هرچه بنرها در موقعیت های واضح و قابل مشاهده بیشتر قرار بگیرند، کلیک های بیشتری ایجاد می کنند.
پیوندهای وابسته را به خبرنامه خود اضافه کنید
خبرنامه ها راهی عالی برای ایجاد روابط با مخاطبان شما هستند. اگر افرادی دارید که در خبرنامه های شما مش، می شوند، می د،د که از قبل در وبلاگ خود ترافیک دارید و محتوای شما ارزشمند است. بنابراین، مطمئن باشید مردم خبرنامه های شما را خواهند خواند.
بنابراین به ،وان یک کانال خوب برای تبلیغ پیوندهای وابسته عمل می کند. همچنین باید از طریق خبرنامه های خود اعتماد ایجاد کنید. آنها نباید تبلیغاتی به نظر برسند. بنابراین، در حالی که لینکهای وابسته را به کمپینهای چکی ایمیل اضافه میکنید، باید مطمئن شوید که محتوای شما چندان تبلیغاتی به نظر نمیرسد.
ایجاد روابط و ایجاد اعتماد از اه، اصلی خبرنامه ها و ایمیل ها هستند. هنگامی که مخاطبان به شما اعتماد ،د، می تو،د شروع به اضافه ، پیوندهای وابسته خود به خبرنامه خود کنید تا کلیک و تبدیل روی آنها دریافت کنید.
محتوای خود را برای ویدیوها تغییر دهید و پیوندهای وابسته به آنها اضافه کنید
هشتاد و هفت درصد از بازاریابان می گویند که انتشار ویدیوها باعث افزایش ترافیک وب سایت آنها شده است. بنابراین، افزودن محتوای ویدیویی به وبسایت شما نه تنها برای ارتقاء پیوندهای وابسته، بلکه برای ایجاد پایگاهی قوی برای وبسایت و جذب مخاطبان شما نیز بسیار مفید است.
شما می تو،د با ذکر لینک در ویدیوی خود و همچنین در توضیحات، پیوندهای وابسته را به این محتوای ویدیو اضافه کنید. از آنجایی که ویدیوی شما جذاب است، به طور خودکار از طریق آن روی پیوندهای وابسته خود کلیک می کنید.
از رسانه های اجتماعی و انجمن ها برای تبلیغ لینک های وابسته خود استفاده کنید
رسانههای اجتماعی و انجمنها کانالهای محبوبی هستند که بیشتر شما در آن حضور دارید مخاطب هدف فعال است و می تو،د آنها را برای ،ید محصولات وابسته خود از طریق این کانال ها هدف قرار دهید. با این حال، برای استفاده از این امر، باید حضور آنلاین خوبی داشته باشید. هنگامی که آن حضور آنلاین را ایجاد کردید، می تو،د پیوندهای وابسته خود را تبلیغ کنید.
میتو،د پیوندهای وابسته را به بیوگرافی و توضیحات رسانههای اجتماعی خود اضافه کنید و همچنین پستهایی ایجاد کنید که این پیوندهای وابسته را تبلیغ میکنند. همانطور که پیوندهای وابسته خود را در کانال های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ می کنید، می تو،د رشد کلیک ها را پیگیری کنید و از طریق تبدیل سود بیشتری به دست آورید.
با این حال، در حین انجام این کار، باید کاملا مراقب باشید، زیرا اغلب مخاطبان از پست های تبلیغاتی آزرده می شوند. بنابراین، شما باید تعداد این گونه پست ها و لینک های تبلیغاتی را به حداقل برس،د.
علاوه بر این، در انجمن هایی مانند Quora و Reddit، نمی تو،د مستقیماً پیوندهای وابسته خود را تبلیغ کنید. بنابراین، برای تبلیغ پیوندهای وابسته خود از طریق رسانه های اجتماعی و انجمن ها، باید دستورالعمل های انجمن ها را رعایت کنید. برای خواندن و درک دستورالعمل های انجمن وقت بگذارید.
پیوندهای وابسته را به پست هایی که در پلتفرم هایی مانند رسانه منتشر می کنید اضافه کنید
به ،وان یک وبلاگ نویس، طبیعی است که پست هایی را در پلتفرم های انتشار محتوا مانند Medium منتشر کنید. چنین پلتفرم هایی به شما این امکان را می دهند که تبلیغات لینک را مستقیماً در پست های خود انجام دهید. بنابراین، می تو،د پیوندهای وابسته خود را به پست های خود در چنین پلت فرم های انتشار محتوا اضافه کنید.
شما باید کیفیت پست های خود را حفظ کنید. خوانندگان مایل به خواندن پست های تبلیغاتی بیش از حد نیستند و پر ، لینک های زیاد استراتژی خوبی نیست زیرا ترافیکی را به پلتفرم شما وارد نمی کند. فرض کنید شما فقط یک پیوند وابسته را در انتهای مقاله خود ارسال می کنید که اتفاقاً به مخاطب نیز ارزش می دهد. در این صورت، این احتمال وجود دارد که شما کلیک های زیادی دریافت کنید و تبدیل های وابسته شما افزایش پیدا کند و در نتیجه سود بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد.
پیوندهای وابسته خود را به محصولات خود اضافه کنید
به ،وان بازاریاب، شما باید محصولات خود را داشته باشید، مانند کتابهای الکترونیکی، دورههای دیجیتال، و غیره. بنابراین، اضافه ، پیوندهای وابسته به این محصولات به خودتان کمک میکند. مخاطبان شما قبلاً به محصولات شما اعتماد دارند و همچنین به محصولات وابسته ای که در محصولات خود بازاریابی می کنید اعتماد خواهند کرد.
باز هم زیاد تبلیغاتی نباشید. استراتژی باید به طور طبیعی افزودن پیوندهای وابسته به محصولات شما در مکان های مربوطه باشد تا پیوندها به نظر عمدا پر نشده باشند.
هنگامی که یاد بگیرید به طور طبیعی پیوندهای وابسته را به محصولات خود اضافه کنید، خواهید دید که فروش وابسته شما همراه با فروش محصول شما افزایش می یابد.
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک را اجرا کنید
اجرای تبلیغات نیز یک راه عالی برای تبلیغ لینک های وابسته و کلیک بر روی آنها است. این مستقیم ترین راه برای تبلیغ لینک های وابسته شما است و بیشترین تبدیل را به همراه خواهد داشت. شما فقط باید استراتژی کمپین تبلیغاتی خود را بر اساس کمیسیون و سایر عوامل انجام دهید.
آیا آماده ،ب درآمد بیشتر از طریق بازاریابی وابسته هستید؟
بازاریابی وابسته راهی عالی برای ،ب درآمد است. شما فقط باید استراتژی های من، برای تبلیغ لینک های وابسته خود را بد،د. امیدواریم استراتژی هایی که در این مقاله به اشتراک گذاشتیم به شما کمک کند و بتو،د از طریق بازاریابی وابسته سود زیادی ،ب کنید.
اعتبار تصویر ویژه: ارائه شده توسط نویسنده. متش،!

وینیت گوپتا
سرپرست تیم بازاریابی دیجیتال
Vineet یک مهندس نرم افزار با مدرک و یک بازاریاب آنلاین در حرفه است. او مطالعه الگوریتم های جستجوی گوگل را دوست دارد و با بهبود حضور آنلاین به ،ب و کارها کمک می کند.
منبع: https://readwrite.com/best-ways-to-use-affiliate-links-for-business/