بیش از یک سال پس از گرفتن 4 میلیون دلار بودجه اولیه، مستقر در شیلی اعتباراستارتآپ وامدهی ،بوکار، با ۶ میلیون دلار بودجه جدید بازگشته است.
این شرکت در سال 2021 برای عموم راه اندازی شد و با موسسات مالی شریک می شود تا به ،ب و کارهای کوچک در مدیریت هزینه ها، دسترسی به وام های دیجیتالی بدون تضمین، افتتاح حساب بانکی و دریافت کارت اعتباری تجاری کمک کند.
زم، که سال گذشته اعتبار Kredito را معرفی کردیم، سباستین روب،، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، به TechCrunch گفت که اعتبار تجاری به طور خودکار با یک حساب همراه نیست و صاحبان مشاغل را مجبور به استفاده از کارت های اعتباری شخصی می کند.
او اخیراً به TechCrunch گفت: «همه میخواهند آنلاین بفروشند، بنابراین قابلیتهای تجارت الکترونیک کلیدی است. بیشتر مشتریان ما به صورت آنلاین در حال جابجایی هستند، اما اتفاقی که افتاده این است که بانکها برای محصولات خود محدودتر شدهاند، و دسترسی افراد بدون بانک یا افراد کمبانک به خدمات مالی من، یا حتی گاهی اوقات به یک حساب بانکی دشوارتر میشود.»
راب، گفت، در عوض، Kredito این ریسک را با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی و دادههای جایگزین برای ارزیابی ریسک اعتباری فراگیرتر از بانکهای سنتی و در زمان واقعی میپذیرد. همچنین محصولاتی با ا،امات کمی ایجاد کرد تا بتواند هزینه ،ید را کاهش دهد و داده هایی را از مشتریان در مورد بهترین روش کمک به آنها برای دسترسی به محصولات مالی جمع آوری کند. راب، گفت، برای مثال، حساب و کارت شرکت می تواند توسط هر ،ی استفاده شود، در حالی که محصول وام برای افرادی که واجد شرایط هستند و داده ها را با Kredito به اشتراک می گذارند قابل دسترسی است.
با احتساب دور جدید تامین مالی سهام – Robles هنوز در حال نهایی ، دور بدهی است – این شرکت تاکنون 11.5 میلیون دلار سهام و بدهی جمع آوری کرده است. سرمایه جدید از گروهی از سرمایه گذاران فرشته و دفاتر خانوادگی، از جمله Corners،p توسط بنیانگذاران Uber، Oskar Hjertonsson و Daniel Undurraga، و شرکای مختلف از توسعه دهنده املاک و مستغلات Patio به دست آمد.
Robles ،وماً قصد نداشت به این زودی به دنبال سرمایه جدید باشد، اما گفت که Kredito سریعتر از حد انتظار رشد می کند. او شرکت را بسیار ناب اداره کرده است، اما برای رسیدن به رشد باید به تیم کوچک اضافه شود.
او گفت که این شرکت حدود 100000 حساب کاربری و تقریباً 5000 کاربر فعال دارد و شاهد رشد 90 درصدی درآمد ماهانه در ماه است. تمرکز آن بر حفظ این رشد در طول سال آینده است زیرا همچنان به باز ، هزاران حساب جدید در هر ماه ادامه می دهد.
روب، قصد دارد از سرمایه جدید برای گسترش به کشورهای جدید و تثبیت رشد خود در شیلی استفاده کند. او گفت که صادرات محصول Kredito – اطمینان از آنچه در شیلی انجام می دهد و می تواند در کشورهای دیگر انجام دهد – کلیدی خواهد بود. به این ترتیب، این شرکت ابتدا با دسترسی به دادههای چندین کشور و تکرار استراتژیهای خود، روی تعهدنامه خود کار خواهد کرد.
وی افزود: “بین المللی سازی تمرکز اصلی است.” “ما خیلی زیاد کار داریم که انجام دهیم. در زمینه پذیره نویسی و وام ها پیشرفت زیادی داشته ایم و اکنون باید در مورد سایر محصولات نیز همین کار را انجام دهیم. به صورت محلی، ما بر رشد تمرکز خواهیم کرد. ما در حال حاضر من، بازار محصول و کشش زیادی داریم و اکنون میخواهیم بیشتر رشد کنیم.»
منبع: https://techcrunch.com/2022/12/20/kredito-6m-business-lending/