بازی های Sassy Chap در راه اندازی Date Everything در بازار دشوار
انتشار: دی 15، 1403
بروزرسانی: 03 تیر 1404

بازی های Sassy Chap در راه اندازی Date Everything در بازار دشوار


از میان ده ها بازی که قبلاً برای سال 2025 برنامه ریزی شده اند - که شامل برخی از بزرگترین فرنچایزها و مورد انتظارترین ،اوین تاریخ صنعت است - یک ،وان خاص به دلیل غیرمعمول و جذاب بودن فرضیه اش برجسته است: Date Everything، اولین ،وان از S،y. بازی های فصل. ممکن است این ،وان بزرگ ترین ،وان سال 2025 نباشد، اما مطمئناً به تنهایی خنده دارترین ،وان است. اما تیم پشت آن، و همچنین ناشر Team17، مطمئناً در مورد توسعه و راه اندازی آن جدی هستند، علیرغم اینکه بازار هنوز پس از سال 2024 در یک مکان دشوار قرار دارد.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=oz8PSM8TTZE[/embed]

موضوع این سیم کارت دوست یابی دقیقاً در ،وان آن وجود دارد: شخصیت بازیکن می تواند - از طریق کمی عینک جادویی - با هر شیء بی جان متحرک در خانه اش ملاقات کند، دوست شود و در نهایت قرار بگذارد. از ماشین لباسشویی و خشک کن (که به ترتیب توسط دیوید سوبولوف و نیل نیوبون صداگذاری می شوند)، پیانوی بزرگ شما (با صدای جوی افودو) و درهای شما (با صدای بن استار)؛ به حس بی نظیر خود از ترس وجودی (با صدای سونگوون چو).

خود ساسی چپ توسط گروهی از صداپیشگان از جمله رابی دیموند، ری چیس و م، میتلمن تاسیس شد. من این شانس را داشتم که با دیموند در کنفرانس Anime Frontier درباره Date Everything صحبت کنم و چنین ،وان غیرمعمولی را عرضه کنم - اولین ،وان استودیو، نه کمتر - به بازارهایی که از همه نظر یکی از دشوارترین بازارهای تاریخ بازی است. در زیر متن ویرایش شده مصاحبه ما آمده است.

GamesBeat: تا به حال در مورد عرضه چه احساسی دارید؟ استقبال چگونه بوده است؟

رابی دیموند: اعداد بازاریابی ما به نوعی برای بازدیدهای فردی بی تفاوت هستند. این یک بازی مستقل است، بنابراین بودجه های بازاریابی همیشه بسیار زیاد است، و بازخوردهایی که ما دریافت کردیم فقط ارگ،ک بود. بنابراین، می د،د، از ناکجاآباد بیرون آمد - فکر می کنم تری،، مثلاً یک شکل از آن، 400000 بازدید داشته است. اکنون داریم وارد میلیون ها بازدید شده ایم. و سپس ما چند Tiktoks و Reels ویروسی داریم، و چیز بعدی که می د،د، مشاهده هایی با Bs داریم. بنابراین ما بسیار خوشحالیم و اعداد لیست علاقه مندی ها شگفت انگیز است.

من فکر می کنم ،مت سرگرم کننده این است که همه آن را دریافت می کنند. دیدن آن خوب است. ترس همین بود آیا آنها فکر می کنند که این فقط یک شوخی است، یا آنها می خواهند بفهمند که این موضوع عمیق تر است؟ و من فکر می کنم لحظه ای بود که مردم می گفتند: «اوه، ما همیشه این سیم های دوست یابی را می گیریم که بتو،د با توالت قرار ملاقات بگذارید.» و من می گویم، خوب، این یکی از بخش های شوخی است. شما 1.5 میلیون کلمه برای خنده دار نمی نویسید. ما شخصیت های واقعاً عمیق و دوست داشتنی با خطوط داست، به وضوح خنده دار خلق کرده ایم، اما همچنین برخی از شخصیت های بسیار جدی. زم، که امیدواریم بتو،د به سراغ این شخصیت ها برگردید و با آن به ،وان یک سیم کارت دوستی واقعی رفتار کنید. ما سعی کردیم بیش از 100 نفر را ایجاد کنیم.

GamesBeat: کمی وارد شدن به پس زمینه: فکر می کنم ایده ای دارم که ایده اصلی از کجا آمده است. تاریخچه کاملی از شبیه سازهای دوستیابی عجیب و غریب وجود دارد. من فکر می کنم دوست پسر هاتوفول نقطه عطف بود.

الماس: دوست پسر هتوفول، هیولا پروم، بابای رویایی - درست است، سیم های دوست یابی وسترن سرگرم کننده هستند. ما فقط در مورد آنچه که می خواهیم بسازیم، ایده هایی را مطرح می کردیم. و ایده این بود که چه کاری می تو،م انجام دهیم که قبلا انجام نشده است؟ اگر فقط همه چیز باشد چه؟ چه می شود اگر این ژانر را به نتیجه منطقی خود برس،م و فقط به شما اجازه دهیم همه چیز را تاریخ گذاری کنید؟

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=XPftknErjMA[/embed]

GamesBeat: از آنجایی که ما در مورد آن صحبت می کنیم، آیا تجربه حرفه ای یا شخصی در مورد ژانر سیم کارت آشنایی داشته اید؟

الماس: من آنها را بازی کردم، اما بیشتر برای مشق شب. (راشل: "مطمئناً، رابی.") من بسیاری از تاریخچه آن را می دانم، اما می توانم بگویم که تا زم، که شروع به ساختن آن نکنم، در صدر فهرست من قرار نمی گیرد. سپس گفتم: "خب، بهتر است تحقیق کنم." و ما خیلی از آنها را بازی کردیم - آنهایی که خوب بودند، ضربه زننده های سنگین. و ما به نوعی متوجه شدیم، به اعتقاد من، برخی از نقاط ضعف در قالب کجاست، و سپس چگونه می تو،م آن را تقویت کنیم، و سپس چگونه می تو،م با چیزهایی که مردم در رابطه با سیم بازی های دوستیابی بیشتر از آنها لذت می برند، بازی کنیم. و همانطور که قبلاً گفتم، یکی از چیزها شکل دادن به آن روابط م،ادار است.

GamesBeat: این فقط مربوط به افراد داغ نیست.

الماس: آن را است در مورد مردم داغ، اما این چیزی بود که ما می خواستیم انجام دهیم و بیشتر به سیم های دوستیابی شرقی و سنتی متمایل شد، جایی که انگار واقعاً با ،ی قرار می گیرید. من فکر می کردم، بله، ما می تو،م این کار را انجام دهیم. هر تجربه ای می تواند شدید باشد. برخی از شخصیت ها فقط خنده دار هستند، اما عمدتاً عمیق هستند.

GamesBeat: آیا پیش از این سابقه ای به ،وان توسعه دهنده بازی داشتید؟

الماس: نه، این اولین بازی ماست. ما - "ما" که من، ری چیس و م، میتلمن هستیم - برای بخش بهتری از یک دهه، تلاش های خلاقانه دیگری را خارج از صداگذاری انجام داده ایم. حدود شش سال پیش، تصمیم گرفتیم که می خواهیم چیزی بسازیم، چیزی ملموس. آیا قرار است نمایشی باشد؟ آیا قرار است پاد،ت باشد؟ آیا قرار است یک بازی باشد؟ Ray Chase که طراح اصلی و کارگردان بازی در این زمینه است، همیشه به توسعه بازی علاقه داشته است. او سال ها به PAX و چندین کنفرانس توسعه بازی دیگر می رفت. گفت: «بازی چطور؟» و این ایده از آنجا شکل گرفت.

چه نوع بازی می خواهیم بسازیم؟ ما مهارت برنامه نویسی نداشتیم. همه ما یاد گرفتیم که چگونه با تمام ابزارهای برنامه نویسی کار کنیم، چگونه در Unity بسازیم. ما از یک نرم افزار زبان نویسی به نام Inky استفاده می کنیم. و، می د،د، این یک تجربه وحشی است، انجام کاری که قبلا هرگز انجام نداده ایم. ما همچنین هرگز یک تیم 40 نفره را مدیریت نکرده ایم. ما هرگز با یک ناشر بازی های ویدیویی کار نکرده ایم. به ،وان سه نفر در گاراژ من شروع شد، اما اکنون ما یک شرکت با کارمندان داریم که مسئولیت آن را بر عهده داریم. من واقعاً از تماشای اینکه همه به سمت بشقاب می روند و تولید می کنند لذت برده ام. برنامه نویسان ما، هنرمندان ما، نوازندگان ما، صداپیشه هایی که صدایشان را شنیدند. همه در این مورد عالی هستند. بنابراین، بله، ما واقعا از جایی که فرود آمدیم راضی هستیم.

GamesBeat: اعتراف می کنم، زم، که این اولین بار اعلام شد، بخشی از من فکر می کرد ... این یک محیط عجیب و غریب برای این نوع بازی است، درست است؟

الماس: چه ،ی در سال 2024 یک سیم کارت بزرگ می سازد؟ فکر می کنم به اندازه ای طول، است که ما نیاز داریم، مثلاً به یک سیم کارت دوست یابی بیگ بنگ که بتو،م دوباره به آن فکر کنیم. و من فکر می کنم، با توجه به بازخوردها، می د،د، بعد از روز انتشار خواهیم دید، اما به نظر می رسد که مردم قرار است آن را بازی کنند، که واقعا هیجان انگیز است.

GamesBeat: احتمالاً یکی از ژانرهای بهتری است که در حال حاضر ارائه می شود - به بودجه هنگفت یک RPG بزرگ یا یک Soulslike جهان باز نیاز ندارد.

الماس: من احساس می کنم کمی بالاتر از بودجه واقعی «کم بودجه مستقل» هستیم، اما به نوعی در این فضای دوگانه پایین تر معلق هستیم، جایی که می تو،م افراد با استعداد را در هیئت مدیره داشته باشیم، و می تو،م چیزی احساس کنیم. با کیفیت بالا و پایین نگه داشتن سربار ما. کل تیم ما از راه دور است. ناشران ما در بریت،ا هستند، بنابراین می د،د که این به ما انعطاف پذیری می دهد تا چیزی با کیفیت بالا بسازیم، و پس از آن چیزی که باید برای جبران آن بفروشیم، به اندازه ای نیست که می گوییم، می د،د، اگر فقط 50 میلیون دلار در آن ریخته باشید. یک بازی یا چیزی شبیه به آن

اما این هم این است: ما همچنین متوجه شدیم که اگر کمی به اشتراک بگذاریم، افراد واقعاً با استعدادی را وارد می کنیم. بنابراین، ما در تیم توسعه مان یک برنامه اشتراک گذاری دور چرخش سالم داریم، بنابراین افرادی که بیشترین کمک را به بازی کرده اند، بک اند واقعی را دریافت خواهند کرد، از جمله عملکرد ما، استعداد ما، نوازندگان ما، هنرمندان ما، برخی از برنامه نویسان ما، شما. می د،د، نه همه، بلکه اعضای اصلی، اگر بازی به خوبی پیش برود، بخشی از آن را دریافت می کنند و از جیب ما به ،وان مدیران خارج می شود. اما برای من ارزشش را دارد. این کار نه تنها کار درستی است، بلکه به مردم اجازه می دهد، انگیزه می دهد، و به آنها اشتیاق می دهد که روی چیزی کار کنند. بنابراین، بله، من فکر می کنم می تو،م فرهنگ آن را در بازی های ویدیویی توسعه دهیم، جایی که، می د،د، این ویژگی های عظیم میلیاردها درآمد دارند، و می د،د که بازی ما نمی تواند، اما ما کوچک هستیم، و اگر بتو،م آن را به اشتراک بگذاریم، سگ های بزرگ هم می توانند به اشتراک بگذارند، درست است؟

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=lAolvQlDgD0[/embed]

GamesBeat: بیشتر از همه کنجکاو هستید که بعد از عرضه بازی چه چیزی را ببینید؟

الماس: بدیهی است که اولین سوال این است که چه ،ی بیشترین عشق را دریافت می کند.

GamesBeat: در نهایت چه ،ی محبوب ترین است؟

الماس: این یک مسابقه محبوبیت زم، است که شما 100 نفر را ایجاد کنید. این فقط طبیعت انسان است که در مورد آن کنجکاو باشد! اما در واقع کنجکاو هستم. بازی فراداده های شما را از نحوه بازی شما ردیابی می کند، چیزی که ما واقعاً در مورد قرار دادن آن مهم بودیم، و ما در حال حاضر در حال کار و ایجاد یک پلتفرم اشتراک گذاری هستیم، به طور بالقوه برای راه اندازی پست، تا بتو،د به شخص IRL نشان دهید، "هی، من اینجوری بازی کردم!" و، می د،د، بدیهی است که ما باید آن داده ها را داشته باشیم. ما آن را کشاورزی نمی کنیم. ما نمی تو،م در حال حاضر به طور کلی به آن نگاه کنیم، اما خوب است که ببینیم مردم چگونه بازی می کنند. و می د،د، هر ج، داده، می تو،د سه پایان مختلف را با چهار به دست آورید، اگر این واقعیت را هم در نظر بگیرید که ممکن است هرگز آنها را نبینید.

GamesBeat: جایی در کمد یک جعبه کفش وجود دارد که شبیه *چک ساعت است.*

الماس: پیدا ، کاراکترهای سختی وجود دارد. برخی از شخصیت های مخفی ما به چیزهایی نیاز دارند، مانند چیزهایی که برای باز ، قفل آن ها باید انجام دهید.

GamesBeat: این افراد بهتر است واقعا داغ، رابی من فقط می گویم.

الماس: آنها فوق العاده داغ هستند، و اما ارزش آن را خواهند داشت، زیرا آنها سرگرم کننده هستند و بر خلاف سایر شخصیت ها هستند. بنابراین بخش جالب این است که من بیشتر مشتاقانه منتظرم ببینم مردم چگونه بازی می کنند و سپس با افراد دیگر در جامعه ملاقات کنم و در مورد نحوه بازی آنها صحبت کنم. احتمال ملاقات با ،ی که دقیقاً همان بازی را دارد تقریباً یک در میلیون است. اما این چیزی است که من بیشتر از همه در مورد آن هیجان زده هستم: شنیدن بازخورد. من هیجان زده هستم که ببینم مردم چگونه بازی می کنند. ی،ی من بچه تئاتر هستم. می خواهم بدانم مخاطبانم چه احساسی دارند. و ما واقعاً سعی کردیم اجازه دهیم صداهای مختلف شنیده شود. ما انبوهی از نویسندگان و هنرمندان مختلف داشتیم که همه دوست داشتند این شخصیت ها را از دیدگاه خود خلق کنند. بنابراین من می خواهم بدانم مردم چگونه به آنها پاسخ می دهند. و بدیهی است که همه در S،y Chap و Team17 همه شخصیت های ما را دوست دارند.

GamesBeat: ،ی باید کمترین محبوبیت را داشته باشد.

الماس: قراره ،ی باشه که صداش کنم، فقط میدونمش.

تاریخ همه چیز در 14 فوریه برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ای، با، سری X/S و نینتندو سوییچ عرضه می شود.

GB روزانه

در جریان باشید! آ،ین اخبار را روزانه در صندوق ورودی خود دریافت کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی ما را بخو،د

با تشکر برای اشتراک. خبرنامه های بیشتر VB را اینجا ببینید.

خطایی رخ داد.



منبع: https://venturebeat.com/games/s،y-chap-games-on-laun،g-date-everything-into-tricky-market/