اتحادیه های شما می گویند که برای سال ها، ج، غربی بیش از حد بر سرمایه گذاران متمرکز بوده و به اندازه کافی در این عملیات سرمایه گذاری نکرده است. پاسخ شما به این انتقاد چیست؟
از من بسیار پرسیده شده است که آیا ما فناوری قدیمی داریم یا خیر. ما سالانه یک میلیارد دلار برای فناوری در ج، غربی ،ج می کنیم. و مانند هر شرکتی، همیشه چیزهایی وجود دارد که کاملاً جدید هستند، مانند سیستم تعمیر و نگهداری ما، و همیشه چیزهایی وجود دارد که شما روی آنها کار می کنید.
ما یک طرح بهبود عملیات واقعاً خوب داریم. برنامه ریزی خدمه بخش بزرگی از آن است. اگر فقط به سال گذشته نگاه کنید، فکر میکنم هشت نسخه جدید SkySolver را وارد کردهایم. ما 120 زمانبندی خدمه را استخدام کردهایم. ما رهبری را بر برنامه ریزی خدمه قرار دادیم و خودمان را دوباره تنظیم کردیم. یک دقیقه هم نمی گویم کارمان تمام شد یا کافی است.
در مورد سوال سهامداران، این یک تصمیم منحصر به فرد نیست. ما از نظر مالی بسیار سالم هستیم. و به همین دلیل، ما مجبور نیستیم بین سرمایهگذاری در فناوری یا سرمایهگذاری در سهامدارانمان انتخاب کنیم. در طول تعطیلات، ما به پرداخت حق بیمه رفتیم، ما پاداش قدرد، را ارائه دادیم، برای کارمندانمان، درست مانند مشتریانمان، حرکات حسن نیت انجام دادیم.
چگونه اعتماد مشتریان خود را به دست آورید؟
ما سابقه ای 51 ساله در راه اندازی یک خط هوایی واقعا خوب و داشتن خدمات فوق العاده داریم. این فقط به این دلیل که ما این رویداد را داشتیم تغییر نکرد.
این واقعیت را رد نمی کند که ما به هم ریخته ایم. من فکر می کنم بهترین کاری که می تو،م انجام دهیم این است که از این رویداد به ،وان یک کاتالیزور برای بهتر شدن استفاده کنیم. این یک شرکت بزرگ است، اما بهترین کاری که ما می تو،م برای مشتریان خود انجام دهیم این است که به ارائه یک محصول عالی ادامه دهیم، روی محصول خود سرمایه گذاری کنیم. شما دیدهاید که ما همه این کارها را انجام میدهیم – پورتهای برق و سطلهای بزرگتر را اضافه میکنیم. به سرمایه گذاری در آنها ادامه دهید، به اجرای عملیات عالی ادامه دهید، به ارائه مهمان نوازی فوق العاده ادامه دهید و حتی بهتر باشید.
آیا میتو،د به ما کمک کنید بفهمیم چه زم، میدانستید که اوضاع در کریسمس واقعاً اشتباه پیش میرود؟
ما روزها و روزها از قبل برای طوفان ها، طوفان ها – همه آن چیزها برنامه ریزی می کنیم. ما هر روز عملیات را تماشا می کنیم. رهبران ما روزانه تماس های زیادی دارند فقط برای اینکه بفهمند ما چگونه کار می کنیم. من روزی چند بار تماس دارم، در یک روز عادی. همه چیز در جریان بود.
منبع: https://www.nytimes.com/2023/01/13/business/southwest-airlines-bob-jordan-corner-office.html