دسته‌ها
اخبار

آمازون ترکیب و تطبیق عملیات خواربار فروشی خود را آزمایش می کند


ایده‌های بعدی آمازون برای توسعه ،ب‌وکار خواربارفروشی‌اش می‌تواند با درهم‌آمیختن شبکه‌های تحقق دو ،ب‌وکار در مجموعه‌ای از آزمایش‌ها، خطوط بین W،le Foods و Amazon Fresh را محو کند. با توجه به وال استریت ژورنال.

گزارش شده است که آمازون ارسال محصولات W،le Foods را از 26 مرکز برآورده سازی آمازون Fresh آغاز کرده است و قصد دارد یک مرکز برآورده سازی ،د در بازار کل مواد غذایی پنسیلو،ا بسازد و آن را با کالاهای خانگی آمازون Fresh و مواد غذایی تهیه کند. بخش دیگری از این طرح شامل یک “بقالی آمازون” آزمایشی در داخل یک شیکاگو ول فودز است که مارک ها و مواد غذایی را ارائه می دهد که فروشگاه مجلل معمولاً آنها را حمل نمی کند. WSJ.

هدف از این آزمایش ها این است که به مشتریان آمازون راهی برای ،ید محصولات «از محصولات ارگ،ک گرفته تا شوینده Tide و کراکر Cheez-It» از یک منبع، به جای چندین فروشگاه، ارائه کنند. مجله می نویسد. انجام این کار می‌تواند به ،ب‌وکارهای خواربارفروشی‌اش «مقیاس بزرگ‌تری با مشتریان آنلاین» بدهد، زیرا تلاش می‌کند به بازاری که تحت تسلط شرکت‌هایی مانند Walmart و Kroger است که در حال حاضر سفارش‌های بسیاری از فروشگاه‌های آجر و ملات خود را توزیع می‌کنند، حرکت کند.


منبع: https://www.theverge.com/2024/11/10/24292844/amazon-testing-new-grocery-formats-w،le-foods-fresh-one-stop-s،pping